Πέμπτη 31 Οκτωβρίου 2019

Δείτε πως μπορείτε αποκτήσετε νέους πελάτες στην επιχείρησή σας


Η αρχή της επιτυχίας ενος ιστότοπου είναι αναμφίβολα το να έχετε μεγάλη επισκεψιμότητα, όμως τι νόημα έχει αν έχετε για παράδειγμα 3.000 επισκέπτες το μήνα αν οι πωλήσεις σας είναι μηδέν!! Και εδώ ακριβώς ερχεται το θέμα του σημερινού μας άρθρου. Πως θα κάνετε τον επισκέπτη της ιστοσελίδας ή του eshop σας, πελάτη, με μερικούς πολύ απλούς και πολύ αποτελεσματικούς τρόπους.

Πάμε να τους δούμε.

Πέμπτη 17 Οκτωβρίου 2019

Δείτε πως μπορείτε να αυξήσετε την κερδοφορία της ιστοσελίδας σας


Στοχεύστε την κατάλληλη αγορά με το κατάλληλο προϊόν:

Για να έχετε υψηλό conversion rate στο website σας βεβαιωθείτε ότι στοχεύετε την κατάλληλη αγορά με το σωστό τρόπο. Για να γίνει αυτό πρέπει να έχετε κάνει πρώτα μια λεπτομερή ανάλυση του ανταγωνισμού σας, να δείτε που βρίσκεστε, πόσο καλά ανταποκρίνεται το προϊόν σας στις ανάγκες και τη ζήτηση της αγοράς, τί μερίδιο αγοράς έχουν οι ανταγωνιστές σας, κλπ. Όλα αυτά θα σας βοηθήσουν να διαμορφώσετε την κατάλληλη στρατηγική, βασισμένη σε υπαρκτά στοιχεία που θα σας επιτρέψει να απογειώσετε το conversion rate του ιστοτοπου σας.

Δείτε όλο το άρθρο μας για την αύξηση της κερδοφορίας της ιστοσελίδας σας

Πέμπτη 10 Οκτωβρίου 2019

Παρασκευή 4 Οκτωβρίου 2019

Δευτέρα 30 Σεπτεμβρίου 2019

3 tips για το απόλυτο branding στη συσκευασία των τροφίμων σας



Το brand της επιχείρησής σας δεν είναι μόνο το logo ή τα χρώματα που χρησιμοποιείται, είναι πολλά παραπάνω, όπως τα όσα η επιχείρησή σας αντιπροσωπεύει, οι αξίες της, οι στόχοι της και όλα εκείνα τα στοιχεία που χτίζουν ισχυρές και μακροχρόνιες σχέσεις εμπιστοσύνης με το κοινό σας.

Η εμπιστοσύνη και η αφοσίωση που εμπνέει το brand σας στο κοινό σας είναι αυτό που σας ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό και σας φέρνει στην κορυφή των προτιμήσεων των πελατών σας.

Τί είναι αυτό που εξασφαλίζει την επιτυχία ενός brand και πως σχετίζεται με την συσκευασία των προϊόντων σας; Μα φυσικά το ότι σε κάθε χρώμα,σχέδιο, σχήμα που θα χρησιμοποιήσετε, είτε αυτό είναι στην εταιρική σας ιστοσελίδα, στα έντυπά σας, στην συσκευασία σας, θα πρέπει να αντανακλάται πλήρως και ξεκάθαρα ο χαρακτήρας της επιχείρησής σας, και να υπάρχει μια σταθερότητα στην εικόνα και την ταυτότητα του brand σας παντού.

Και τι εννοούμε με αυτό;

Τι θα πρέπει να κάνετε αν το τηλέφωνό σας παρακολουθείται

    Ακολουθούν ορισμένες πιθανές ενδείξεις αν το τηλέφωνό σας παρακολουθείται: Πως να καταλάβετε αν το τηλέφωνό σας παρακολουθείται Αποφόρτι...