Δευτέρα 16 Δεκεμβρίου 2019

WordPress 5.3 και Gutenberg



Η νέα έκδοση του WordPress 5.3 έχει κυκλοφορήσει ήδη, και όπως με κάθε νέα ενημέρωση, έτσι και τώρα θα δούμε μικρές αλλαγές στην εμφάνιση, νέα χαρακτηριστικά που έχουν προστεθεί, σημαντικές βελτιώσεις στην σταθερότητα και την απόδοση της πλατφόρμας, νέες αλλαγές στον Gutenberg κειμενογράφο.

Οι αλλαγές που έρχονται στον Gutenberg

Ο Gutenberg είναι ο προεπιλεγμένος (πλέον) κειμενογράφος του WordPress. Όπως και με κάθε νέα έκδοση, έτσι και τώρα θα λάβει αρκετές σημαντικές αλλαγές στον σχεδιασμό του, καθώς επίσης και βελτιώσεις στην απόδοση του. Παρόλο που θα δεις βελτίωση στην ταχύτητα και την απόδοση του κειμενογράφου, είναι σημαντικό να κοιτάξεις και τα νέα χαρακτηριστικά που θα προστεθούν σε αυτό στο WordPress 5.3.

Δείτε όλο μας το άρθρο για το Wordpress 5.3 και Gutenberg

Εύκολοι τρόποι για να ασφαλίσετε το WordPress σας από επιθέσεις


Οι ποιo γνωστές επιθέσεις στον κυβερνοχώρο που στοχεύουν στην απόκτηση πρόσβασης σε websites είναι αυτές με επανειλημμένες δοκιμές στη σελίδα εισόδου (login page).

Οι επιτιθέμενοι συνήθως χρησιμοποιούν λογισμικό το οποίο αποστέλλει μεγάλο αριθμό αιτήσεων στο σύστημα εισόδου. Με κάθε αίτημα, το λογισμικό προσπαθεί να μαντέψει τις πληροφορίες που χρειάζονται για να σπάσει, όπως όνομα χρήστη και κωδικό πρόσβασης.

Χρησιμοποιώντας διαφορετικές διευθύνσεις IP, τέτοια κακόβουλα εργαλεία μπορούν επίσης να συγκαλυφθούν. Αυτό καθιστά δύσκολο το σύστημα των sites να αναγνωρίζει και να εμποδίζει αυτές τις δραστηριότητες.

Μόλις εισέλθουν οι χάκερ, έχουν πρόσβαση στην περιοχή διαχειριστή του ιστοτόπου του WordPress , παρέχοντάς τους τη δυνατότητα να εγκαταστήσουν κακόβουλα προγράμματα, να κλέψουν ευαίσθητες πληροφορίες και να καταστρέψουν την εργασία σας.

Επιπλέον, ακόμη και ανεπιτυχείς επιθέσεις μπορεί να επιβαρύνουν πολύ την απόδοση του website σας στέλνοντας πάρα πολλά αιτήματα στον διακομιστή. Αυτό, με τη σειρά του, θα επιβραδύνει τους διακομιστές φιλοξενίας του WordPress και ενδεχομένως μπορεί να τους καταστρέψει.

Τώρα, δεν θα είναι ακριβώς υπερβολή να πούμε ότι το WordPress κυριαρχεί στο διαδίκτυο. Αυτό το ισχυρό σύστημα διαχείρισης περιεχομένου (CMS) καταλαμβάνει το επιβλητικό 42% όλων των ιστότοπων στο Διαδίκτυο. Μια δυσάρεστη παρενέργεια αυτής της δημοτικότητας είναι ότι είναι ο συχνότερος στόχος των επιθέσεων.

Τετάρτη 11 Δεκεμβρίου 2019

Google Analytics στο WordPress πως να το εγκαταστήσεις εύκολα



Δείτε την διαδικασία προσθήκης  Google Analytics στο WordPress με το Headers and Footers plugin

Το Headers and Footers είναι ένα δωρεάν, απλό, γρήγορο και ελαφρύ plugin το οποίο σου επιτρέπει να κάνεις δύο πολύ βασικά πράγματα στο blog σου: Να προσθέτεις κώδικα στο header και στο footer του WordPress σου.

Δευτέρα 9 Δεκεμβρίου 2019

10 κορυφαίες αρχές για αποτελεσματική σχεδίαση ιστοσελίδων


Δείτε στο άρθρο μας τις 10 κορυφαίες αρχές που θα πρέπει να ακολουθήσετε για να είναι αποτελεσματική η σχεδίαση των ιστοσελίδων σας.
Ο αποτελεσματικός σχεδιασμός ιστοσελίδων κρίνεται από τους χρήστες της ιστοσελίδας και όχι από τους ιδιοκτήτες των ιστοσελίδων. Υπάρχουν πολλοί παράγοντες που επηρεάζουν την χρηστικότητα μιας ιστοσελίδας και δεν είναι μόνο η μορφή (πόσο καλή φαίνεται), αλλά και η λειτουργικότητα (πόσο εύκολο είναι να χρησιμοποιηθεί).

Τετάρτη 4 Δεκεμβρίου 2019

Μάρκετινγκ περιεχομένου: Πως θα δημιουργήσετε μια αποτελεσματική στρατηγική


Με τον όρο μάρκετινγκ περιεχομένου εννοούμε τη δημιουργία και τη διάδοση ποιοτικού περιεχομένου με στόχο τη μετατροπή των επισκεπτών του site μας σε πελάτες, και των πελατών σε επαναλαμβανόμενους πελάτες (conversion).

Το περιεχόμενο είναι ο βασιλιάς, και το θεμέλιο πάνω στο οποίο χτίζεται ένας ιστότοπος και η διαδικτυακή σας επιχείρησή κατ´επέκταση. Παρά το γεγονός ότι πολλοί ιδιοκτήτες ιστότοπων το  γνωρίζουν αυτό, μας εκπλήσσει  πως δεν έχουν μια προγραμματισμένη στρατηγική δημιουργίας περιεχομένου. Το μάρκετινγκ περιεχομένου δεν είναι τόσο δύσκολο όσο η φράση το κάνει να ακούγεται.

Για την κατασκευή των ιστοσελίδων σας ελάτε στην WEBONE

Στο άρθρο μας θα σας αναπτύξουμε 5 γρήγορες κινήσεις για την κατάρτιση μιας στρατηγικής μάρκετινγκ περιεχομένου. Διαβάστε ποια είναι αυτά τα βασικά για να καταλάβετε και στη συνέχεια να χαράξετε μια στρατηγική.

Σάββατο 30 Νοεμβρίου 2019

7 tips for successful content strategy


You have just created a new product or service and you want to promote it online. How? One way is by Google Ads and Facebook ads. The good one is that you will have very quick results. The bad one is that you have to spend a lot of money to do that. So what else can you do? Use content marketing strategy. Content marketing will help you increase your website traffic,increase your leads,build a strong brand awareness,and long period trust relationships with your audience. And guess what. With far less spend money than using ads!! All you have to do is to create effective,useful and customer-centric content for your website or eshop. How? Let's find out.


 
1)Before writing an article think like a reader.

So what you have to do first? Write creative headlines because it is the first thing that your audience will read. Use subheadings,bold letters,and bullet lists to indicate the most important points of your article and guide your reader to finally fill a form, send you an email,or make a purchase.

2) Create case studies:

When you write an article noone want to learn about your opinion. So create case studies that will make people understand how your company will work for them,what exactly did you do about previous clients and what results did you have. Give numbers, infographics, statistics and win your readers trust one and for all. 

3) Keep the 3S rule:

The 3S rule is one of the most important things every content marketer should do.
And what is that? Smart,Short,Specific.
First of all your article has to be smart and full of inspirational ideas,not something that your reader has already read somewhere else at least 100 times.

Keep it short ,noone will keep reading an article of 2000 words!!!!!! Be specific, try to give useful information and not general details,for example if you write about a new software then try to give as many details as you can about this specific software and don't tall about all the softwares you know.

4) Make it personal and inspirational.

Content creation upon everything is all about inspiration. Create examples with common people or superheroes and let your readers imagine themselves like these heroes. For example let's say that you have to write an article for a new female parfume. What will you do? Will you just describe the product details and prices? Or you will create a content that make the woman who read your article,feel like a passionate gorgeous woman that will make everyone talk about her? Just think about it!!

5) If something doesn't work, figure out what’s going wrong.

Maybe you put all your efforts on creating useful high quality content but something doesn't go right and your conversion rate is really low. Don't worry ,in a case like that the solution key is a strong collaboration with the marketing, sales and web design team,and an ideas brainstorming that will find out the perfect solution for your conversion rate increase.

6) If you want to talk about something describe it like if you were talking to a friend.

The best way to describe a subject is to talk using simple words. For example let's say that you want to describe a new tool. Don't use complicated technical terms,but describe its usability,the problems it solves ,the price,everything your potential customer need to know before buying it .

7) Research, plan and organize:

You will probably want to skip this part but it's one of the main core of your content marketing strategy. You have to find details,statistics,case studies and all the sources you need to have high quality content and high credibility.

And never forget: successful content always depends on your creativity and inspire.

Παρασκευή 8 Νοεμβρίου 2019

Κατασκευή ιστοσελίδων για ξενοδοχεία: Τα μυστικά για να απογειώσετε τις κρατήσεις σας



Ο τουριστικός κλάδος στην Ελλάδα αποτελεί τον ακρογωνιαίο λίθο της ελληνικής οικονομίας και όχι άδικα. Εκατομμύρια τουρίστες επισκέπτονται κάθε χρόνο τη χώρα μας και κάθε ξενοδοχειακή μονάδα θέλει να έχει το δικό της μερίδιο πελατών από αυτή την μεγάλη τουριστική αγορά. Σε μια ψηφιακή εποχή λοιπόν στην οποία πολύ δυναμικά εισέρχεται ο τουριστικός κλάδος η ιστοσελίδα του ξενοδοχείου σας μπορεί να γίνει το απόλυτο κερδοφόρο εργαλείο για εσάς, ένα εργαλείο που θα σας εξασφαλίσει υψηλή κερδοφορία και πρόσβαση σε μια πολύ μεγάλη βάση δυνητικών πελατών.

Κατασκευή ιστοσελίδων για ξενοδοχεία – Δείτε ποια είναι εκείνα τα δομικά στοιχεία που θα ξεχωρίσουν την ιστοσελίδα σας απο τον ανταγωνισμό και θα σας κάνουν να πετύχετε μεγάλα κέρδη

Ας τα δούμε μαζί παρακάτω.

Φωτογραφίες πολύ υψηλής ευκρίνειας:
Αν κάποιος θέλει να γνωρίσει το ξενοδοχείο σας πριν κάνει κράτηση το πρώτο πράγμα που θα κάνει θα ειναι να κοιτάξει προσεκτικά τις φωτογραφίες του ξενοδοχείου σας. Αυτές λοιπόν πρώτα απ ολα θα πρέπει να είναι υψηλής ευκρίνειας, με πολύ καλή φωτεινότητα και άριστη επεξεργασία. Για να δείτε όμως τις κρατήσεις σας να απογειώνονται δεν φτάνει μόνο η ποιότητα των εικόνων σας αλλά θα πρέπει να μπείτε στο μυαλό και την ψυχολογία του πελάτη σας. Δηλαδη; Σκεφτείτε το εξής, αν θέλατε να κλείσετε ένα δωμάτιο σε ένα μέρος που δεν έχετε ξαναπάει τι εικόνες θα θέλατε να δείτε; Ψυχρές και απρόσωπες, ή εικόνες που θα σας κάνουν να ονειρευτείτε τη διαμονή σας στο ξενοδοχείο αυτό;; Φωτογραφίστε τους χώρους σας στο φώς του ηλιου, δοκιμάστε διάφορες γωνίες
λήψης, βάλτε χρώματα και φαντασία και κερδίστε όλο και περισσότερους επισκέπτες που θα σας λατρέψουν!!

Δημιουργήστε μια ξεκάθαρη σελίδα προσφορών για τα δωμάτια σας:
Έχετε κερδίσει το ενδιαφέρον των επισκεπτών της ιστοσελίδας σας και τώρα ήρθε η ώρα να δουν τις τιμές του ξενοδοχείου σας. Άρα θα πρέπει πολύ εύκολα στο μενού αλλα και σε πολύ εμφανή σημείο μέσα στην ιστοσελίδα σας να βρουν το κουμπί

“ΚΑΝΤΕ ΚΡΑΤΗΣΗ ΤΩΡΑ” .

Άμεσο, απλό και πολύ αποτελεσματικό. Κάνοντας κλικ στο κουμπί αυτό ο επισκέπτης σας θα πρέπει να οδηγείται σε μια σελίδα όπου θα περιγράφονται τα δωμάτια λεπτομερώς, θα υπάρχουν όλες οι λεπτομέρειες κράτησης, οι τιμές και όλα όσα χρειάζεται ο πελάτης σας να γνωρίζει. Μια καλά σχεδιασμένη σελίδα προσφορών με λεπτομερή δομή, κείμενα και φωτογραφίες φτιαγμένα από επαγγελματίες θα αυξήσει πολύ την αξιοπιστία και την αναγνωρισιμότητα του ξενοδοχείου σας, τις κρατήσεις σας και τα έσοδα σας.

Βάλτε τα chatbox στη ζωή σας.
Ο επισκέπτης σας έχει μπει στη σελίδα κρατήσεων, βρίσκει όλες τις πληροφορίες που του χρειάζονται και όμως εξακολουθεί να έχει κάποιες απορίες. Εδώ πολύ σημαντικό ρόλο στην ολοκλήρωση της κράτησης θα παίξει το chatbox. Τι είναι το chatbox? Είναι μια εφαρμογή όπως το messenger όπου ο επισκέπτης της ιστοσελίδας σας μπορεί ανά πάσα ώρα και στιγμή χρειαστεί κάτι να ρωτήσει έναν εξειδικευμένο υπάλληλό σας και να λάβει τις απαραίτητες πληροφορίες που επιθυμεί. Αυτό έχει τριπλό όφελος, πρώτον αυξάνει κατακόρυφα το conversion της ιστοσελίδας του ξενοδοχείου σας μια και αφαιρείτε έτσι οποιοδήποτε εμπόδιο ή δισταγμό έχει ο επισκέπτης σας να κάνει τελικά την κράτηση. Δεύτερον αυξάνει πάρα πολύ την εμπιστοσύνη του επισκέπτη προς το ξενοδοχείο σας γιατί καταλαβαίνει πως αν έχει άμεση ανταπόκριση σε ότι χρειάζεται κατά την διάρκεια της κράτησης του δωματίου, την ίδια άμεση και φιλική εξυπηρέτηση θα λάβει και κατά την διαμονή του στο ξενοδοχείο σας. Τρίτον ο επισκέπτης αυτός δε θα διστάσει να συστήσει το ξενοδοχείο και στους φίλους του χάρη στην άμεση εξυπηρέτηση σας, κάτι που σημαίνει πολύ αυξημένες μελλοντικές πωλήσεις.


Δώστε όλες τις απαραίτητες πληροφορίες για την περιοχή,τη συγκοινωνία κλπ με άμεσο και απλό τρόπο.
Η διαμονή σε ένα ξενοδοχείο δεν έχει να κάνει μόνο με τη διανυκτέρευση κι αυτό είναι όλο αλλά αποτελεί σημαντικό κομμάτι μιας ευρύτερης τουριστικής εμπειρίας. Θα πρέπει δηλαδή ο επισκέπτης της ιστοσελίδας σας να μπορεί να βρει εύκολα, γρήγορα και απλά όλους τους τρόπους με τους οποίους μπορεί να έρθει στο ξενοδοχείο σας. Όλα τα μέσα μεταφοράς, κτελ, αεροδρόμια με διευθύνσεις και αποστάσεις taxi τοπικά διαθέσιμα, εστιατόρια, αξιοθέατα, παραλίες, δραστηριότητες, κλπ. Είναι πολύ σημαντικό ο επισκέπτης σας να έχει όλα τα απαραίτητα στοιχεία για να διαμορφώσει το πρόγραμμα του, τις δραστηριότητες του και να είναι ευχαριστημένος απο τη διαμονή του στο ξενοδοχείο σας. Κι αυτό γιατί η διαμονή ειναι μια ολιστική τουριστική εμπειρία κι όσο καλύτερα οργανωμένη είναι τόσο πιο αυξημένες μελλοντικές κρατήσεις θα έχετε.

Αξιοποιήστε τα πολλαπλά οφέλη που σας προσφέρει το content marketing.
Το content marketing, ειδικά μετά τις τελευταιες αναβαθμίσεις του αλγόριθμου καθώς και τις ακόμα πιο μεγάλες επερχόμενες αλλαγές που επιφυλάσσει η Google,αποτελεί πλέον τον πυρήνα της διαδικτυακής προώθησης του ξενοδοχείου σας. Το ποιοτικό content σχεδιασμένο απο επαγγελματίες και με ενσωματομένο seo θα προσελκύσει στην ιστοσελίδα σας ακριβώς τον ιδανικό επισκέπτη για εσάς την καταλληλότερη στιγμή. Παράλληλα θα σας χαρίσει την κορυφή της κατάταξης της Google καθώς το σημαντικότερο πλέον στην ιστοσελίδα σας είναι το να προσφέρετε στους πελάτες σας content πολύ υψηλής ποιότητας με πελατοκεντρική προσέγγιση που κύριο στόχο θα έχει να ωφελεί και να βοηθά τους υποψήφιους πελάτες σας. Με λίγα λόγια customer-centric content ίσον πολύ αυξημένες κρατήσεις και εταιρική αναγνωρισιμότητα.

Γιατί το Content Marketing είναι σημαντικό για την επιχείρησή σας

Αυτά και πολλά ακόμα στοιχεία θα συνθέσουν μια άκρως επιτυχημένη και κερδοφόρα ιστοσελίδα για το ξενοδοχείο σας.

Θέλετε να μάθετε πως η ιστοσελίδα του ξενοδοχείου σας θα εκτοξέυσει τις κρατήσεις και την κερδοφορία σας 365 μέρες το χρόνο;

Εμπιστευτείτε τους ειδικούς της WEBONE και μάθετε το πως με ένα τηλεφώνημα. Επικοινωνήστε μαζί μας και ελάτε να σχεδιάσουμε μαζί τη νέα σας επιτυχημένη ιστοσελίδα.

Τι θα πρέπει να κάνετε αν το τηλέφωνό σας παρακολουθείται

    Ακολουθούν ορισμένες πιθανές ενδείξεις αν το τηλέφωνό σας παρακολουθείται: Πως να καταλάβετε αν το τηλέφωνό σας παρακολουθείται Αποφόρτι...