Τετάρτη 1 Φεβρουαρίου 2023

Κατασκευή ιστοσελίδων νέας γενιάς: Γιατί είναι απαραίτητη σήμερα

 

Η νέα γενιά ιστοσελίδων έρχεται να αλλάξει πλήρως τον τρόπο με τον οποίο οι επιχειρήσεις χτίζουν τη διαδικτυακή παρουσία τους, προωθούν υπηρεσίες και αγαθά και αλληλοεπιδρούν με τους πελάτες τους. Σήμερα, περισσότερο από ποτέ άλλωστε ο ανταγωνισμός στο διαδίκτυο είναι σκληρός και για να καταφέρει ένα brand να επιβιώσει οφείλει να προσαρμοστεί στις νέες απαιτήσεις και τις συνθήκες που έχουν διαμορφωθεί στην αγορά.

Η κατασκευή ιστοσελίδων νέας γενιάς δεν είναι ούτε απλή ούτε εύκολη υπόθεση. Προϋποθέτει ενδελεχή μελέτη, έμφαση στη λεπτομέρεια και επιστράτευση όλων των σύγχρονων τάσεων τόσο στο κομμάτι του web design όσο και από άποψης digital marketing και ψηφιακών εργαλείων επικοινωνίας. Στον κόσμο του διαδικτύου άλλωστε οι τεχνολογίες αναπτύσσονται με ιδιαίτερα ταχύτατους ρυθμούς. Κατά συνέπεια, μια ιστοσελίδα ή ένα eshop που κατασκευάστηκαν πριν από 5 χρόνια, σήμερα θεωρούνται – και δικαίως – «ξεπερασμένα», ειδικά εάν δεν έχει υπάρξει η δέουσα μέριμνα για την αναβάθμισή τους.

Τι είναι ωστόσο οι ιστοσελίδες νέες γενιάς και πως μπορούν να βοηθήσουν μια επιχείρηση να αναπτύξει μια ισχυρή διαδικτυακή παρουσία και να χτίσει το δικό της brand name;

Τι είναι οι ιστοσελίδες νέας γενιάς - Γιατί να τις επιλέξετε

Τα χαρακτηριστικά των ιστοσελίδων νέας γενιάς

1 – Ο χρήστης σε προτεραιότητα
2 – Μεγάλη προσαρμοστικότητα
3 – Τεχνητή νοημοσύνη
4 – Προσωποποιημένο περιεχόμενο
5 – Συνεχής αναβάθμιση

Τι είναι οι ιστοσελίδες νέας γενιάς

Οι ιστοσελίδες νέας γενιάς, γνωστές και ως δυναμικές ιστοσελίδες, δεν θυμίζουν σε τίποτα τα websites που κατασκευάζονταν πριν από μερικά χρόνια. Ξεφεύγοντας από τη λογική της απλής επικοινωνίας και της μετάδοσης μηνυμάτων, οι σύγχρονες ιστοσελίδες έχουν ως σκοπό να ψυχαγωγήσουν, να ενημερώσουν και παράλληλα να κάνουν την πλοήγηση των επισκεπτών μια απολαυστική εμπειρία.

Παράλληλα, εκτός από υψηλής αισθητικής και εύχρηστες, οι ιστοσελίδες νέας γενιάς αξιοποιούν προηγμένες τεχνολογίες και ψηφιακά εργαλεία που αυτοματοποιούν μια σειρά από διαδικασίες και επιτρέπουν στους επισκέπτες να εντοπίζουν με μεγαλύτερη ακρίβεια αυτό ακριβώς που αναζητούν ή αυτό που είναι πιο πιθανό να τους ενδιαφέρει περισσότερο.

Μια επιχείρηση που θα επενδύσει στις ιστοσελίδες νέας γενιάς, είναι σε θέση να εφαρμόσει μια σειρά από καινοτόμες τεχνολογίες οι οποίες θα τη βοηθήσουν να προσφέρει εξατομικευμένες υπηρεσίες στους επισκέπτες, χτίζοντας παράλληλα μια αμφίδρομη σχέση επικοινωνίας, αμοιβαίας εμπιστοσύνης.

Οι περισσότερες επιχειρήσεις σήμερα άλλωστε, ειδικά στο ταχύτατα αναπτυσσόμενο ψηφιακό περιβάλλον, αναζητούν τρόπους να αντιμετωπίσουν τον υψηλό ανταγωνισμό, να διακριθούν και φυσικά να προσελκύσουν περισσότερους πελάτες. Οι ιστοσελίδες νέας γενιάς διαθέτουν όλα εκείνα τα εχέγγυα που χρειάζεται μια επιχείρηση για να το πετύχει αυτό.

Γιατί να τις επιλέξετε

Το ερώτημα λοιπόν που καλείται να απαντήσει κάποιο brand είναι το εάν συμφέρει ή όχι να επενδύσει στην κατασκευή σύγχρονων ιστοσελίδων νέας γενιάς. Πρόκειται φυσικά για ένα ρητορικό ερώτημα, που σαφώς δεν χρειάζεται καν σκέψη. Οι δυναμικές ιστοσελίδες είναι το παρόν αλλά και το μέλλον του ψηφιακού εμπορίου. Κάθε επιχείρηση που αποσκοπεί στο χτίσιμο μιας ισχυρής διαδικτυακής παρουσίας οφείλει σαφώς να εναρμονίζεται με τις τεχνολογικές εξελίξεις και όχι να επαναπαύεται.

Οι δυναμικές ιστοσελίδες είναι πιο εύχρηστες και αισθητά πιο φιλικές προς τον χρήστη. Αυτομάτως αυτά τα χαρακτηριστικά οδηγούν σε περισσότερους επισκέπτες για ένα website. Επομένως, ένα brand μπορεί εύκολα να επεκτείνει το πελατολόγιο του και να αυξήσει τα έσοδά του. Δεν είναι τυχαίο άλλωστε το γεγονός πως όλα τα μεγάλα brands επενδύουν στην κατασκευή ιστοσελίδων νέας γενιάς, προσαρμόζοντας τα websites που διαθέτουν και αναβαθμίζοντας τη διαδικτυακή παρουσία τους.

Παράλληλα, οι εν λόγω ιστοσελίδες είναι αισθητά πιο ελκυστικές. Αυτό σημαίνει πως ένα brand αποκτά και ένα σημαντικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, καθώς «φρεσκάρει» το design του website του και αναβαθμίζει το αισθητικό αποτέλεσμα που απολαμβάνουν οι επισκέπτες. Οι χρήστες είναι πιο πιθανό άλλωστε να επιστρέψουν σε έναν ιστότοπο – και να τον προσθέσουν στη λίστα με τα αγαπημένα websites τους – ο οποίος είναι ελκυστικός και εύχρηστος.

Δείτε όλο μας το άρθρο για την κατασκευή ιστοσελίδων νέας γενιάς

Τετάρτη 28 Δεκεμβρίου 2022

Διαφήμιση στο Instagram 5 συμβουλές για να είναι επιτυχημένη

 


Το Instagram παραμένει μια από τις μεγαλύτερες και πιο ενεργές πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης στον κόσμο, προσελκύοντας το ενδιαφέρον εκατομμυρίων χρηστών. Δεν αποτελεί έκπληξη, συνεπώς, το γεγονός πως τα μεγαλύτερα brands του πλανήτη επενδύουν διόλου ευκαταφρόνητα χρηματικά ποσά για τη δημιουργία διαφημίσεων στο Instagram για την προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών. Οι διαφημίσεις στο Instagram διαθέτουν μια σειρά από ψηφιακά εργαλεία που τις καθιστούν εξόχως αποτελεσματικές, επιτρέποντας σε μια επιχείρηση να στοχεύσει στο κατάλληλο κοινό και να προβληθεί με τρόπο ελκυστικό και πρωτότυπο.

Υπάρχουν ωστόσο ορισμένα έξυπνα και άκρως αποδοτικά tips που αν τα ακολουθήσει ένα brand θα δει μεγάλη διαφορά στις διαφημιστικές εκστρατείες που «τρέχει» στο Instagram.

Διαφήμιση στο Instagram - Tips 1 - Διαφορετικά είδη διαφήμισης

Στο Instagram έχετε τη δυνατότητα να «τρέξετε» διαφορετικά είδη διαφήμισης. Εκμεταλλευτείτε αυτή τη δυνατότητα στο έπακρο. Δημιουργήστε διαφημιστικά μηνύματα υπό τη μορφή carousel, βίντεο, reels, στατικών γραφικών και stories. Μπορείτε να πειραματιστείτε με τις διαφορετικές μορφές διαφημιστικού περιεχομένου ώστε να δείτε ποια είναι αυτή που αποδίδει καλύτερα για το brand σας. Παράλληλα, έχετε τη δυνατότητα να προσδώσετε στο διαφημιστικό μήνυμά σας μια μορφή αφήγησης, επιστρατεύοντας διαφορετικά μέσα και συνδυάζοντας τα είδη περιεχομένου που υποστηρίζει το Instagram. Με τον τρόπο αυτό μπορεί μια καμπάνια σας να περιλαμβάνει reels, carousel και stories και όλα μαζί να συνθέτουν το διαφημιστικό μήνυμα που στέλνετε στο κοινό σας.

Tips 2 – Έμφαση στο call to action

Για να κεντρίσετε την προσοχή των χρηστών στο Instagram σίγουρα θα πρέπει να δώσετε προτεραιότητα στην εικόνα, μιας και είναι αυτή που κεντρίζει αρχικά το βλέμμα. Ωστόσο μην αμελείτε και τα call to action κείμενα, που επίσης πρέπει να συμπεριλάβετε στην διαφημιστική εκστρατεία σας για να είναι επιτυχημένη. Δημιουργήστε πρωτότυπες, έξυπνες και όσο το δυνατόν πιο επίκαιρες περιγραφές για τις φωτογραφίες, τα βίντεο ή το carousel που ετοιμάζετε. Στόχος σας είναι μέσω αυτών των call to action να πείσετε όσο το δυνατόν περισσότερους χρήστες να προβούν σε μια ενέργεια, όπως το να κάνουν μια αγορά ή μια εγγραφή στο newsletter σας.

Tips 3 – Βελτιώστε τη στόχευση

Οι διαφημίσεις στο Instagram μπορούν να απευθύνονται σε ένα συγκεκριμένο κοινό. Αξιοποιήστε τα εργαλεία που προσφέρει το εν λόγω μέσο κοινωνικής δικτύωσης, όπως για παράδειγμα το Lookalike Audience ή τη στόχευση κοινού με βάση το φύλο, την ηλικία, τα ειδικά ενδιαφέροντα και τη γλώσσα. Δημιουργήστε το προφίλ των πελατών που θέλετε να προσελκύσετε μέσω της διαφήμισής σας και επιστρατεύστε τα ψηφιακά εργαλεία του Instagram για να βρείτε χρήστες που ταιριάζουν σε αυτό ακριβώς το προφίλ.

Δείτε όλο το άρθρο μας για την διαφήμιση στο instagram

Παρασκευή 16 Δεκεμβρίου 2022

Γνωρίζετε τι είναι η τενοντίτιδα ή επικονδυλίτιδα του αγκώνα

 

Η τενοντίτιδα του αγκώνα είναι μακράν η πιο κοινή πάθηση του αγκώνα που βλέπουμε στο ιατρείο. Είναι μια τενοντίτιδα που περιλαμβάνει πόνο στην έξω αλλά και έσω περιοχή του αγκώνα καθώς και πρήξιμο και ευαισθησία. Συνήθως είναι μια χρόνια επαναλαμβανόμενη καταπόνηση από υπερβολική και παρατεταμένη χρήση του αγκώνα η οποία περιλαμβάνει μικροτραυματισμούς και επαναλαμβανόμενο τραυματισμό στην περιοχή των επικονδύλων.

Γιατί μπορεί να επηρεάσει τους υπαλλήλους γραφείου η τενοντίτιδα του αγκώνα;

Η επικονδυλίτιδα είναι απίστευτα κοινή στους υπαλλήλους γραφείου. Καθόμαστε σε ένα γραφείο όλη την ημέρα πληκτρολογώντας στον υπολογιστή ή δουλεύουμε με το ποντίκι. Ως αποτέλεσμα, έχουμε πόνο και ευαισθησία, καθώς και πρήξιμο στους μύες του αντιβραχίου - ειδικά πόνο στην εξωτερική πλευρά του αγκώνα. Αυτό μπορεί να είναι εξουθενωτικό και μερικές φορές οι άνθρωποι δεν μπορούν να ανοίξουν μια πόρτα ή να σφίξουν το χέρι κάποιου.

Υπάρχει επίσης η πρωινή δυσκαμψία που μπορούν να βιώσουν οι άνθρωποι και η αδυναμία ή η αναπηρία να συλλάβουν αντικείμενα από απόσταση. Αυτό προφανώς γίνεται ενοχλητικό μετά από κάποιο χρονικό διάστημα, επειδή δεν μπορείτε να κάνετε τις δραστηριότητές τους στην καθημερινή ζωή - συμπεριλαμβανομένων των αθλημάτων και των χόμπι.

Εάν αυτός ο επίμονος πόνος συνεχίζεται για τις πρώτες τρεις εβδομάδες και διαπιστώσετε ότι δεν είστε σε θέση να ολοκληρώσετε τις καθημερινές σας δραστηριότητες στην εργασία, στο γραφείο ή ακόμα και στο σπίτι, δεν πρέπει να διστάσετε να έρθετε και να με δείτε στο ιατρείο μου.

Ποια είναι η πρώτη γραμμή θεραπείας της τενοντίτιδας του αγκώνα;

Η φυσικοθεραπεία είναι ζωτικής σημασίας και αναπόσπαστο μέρος της πορείας στη θεραπεία της επικονδυλίτιδας. Περιλαμβάνει το τέντωμα του εκτείνοντων του καρπού κατά μήκος του αγκώνα. Η εκτέλεση διατάσεων τις πρώτες τέσσερις έως έξι εβδομάδες είναι ιδιαίτερα ευεργετική. Μετά από αυτό, οι ασθενείς μπορούν να κάνουν σταδιακά ασκήσεις ενδυνάμωσης με μικρά βάρη που θα θεραπεύσουν το πρόβλημα μακροπρόθεσμα.

Συστήνετε ενέσεις για αγκώνα τένις;

Όσον αφορά τις ενέσεις, δεν συνιστώ ενέσεις στεροειδών. Υπάρχει πρόσφατη βιβλιογραφία που έχει δείξει ότι τα στεροειδή μπορεί να είναι επιβλαβή μακροπρόθεσμα για τον αγκώνα και τους τένοντες.

Ωστόσο, νέες πληροφορίες έχουν έρθει στο φως σχετικά για τις πλούσιες σε αιμοπετάλια ενέσεις πλάσματος, αλλιώς γνωστή ως PRP. Αυτό που περιλαμβάνει το PRP είναι η λήψη αίματος από το χέρι του ασθενούς και, στη συνέχεια, η τοποθέτηση αυτού του δείγματος σε ένα ειδικό μηχάνημα που ονομάζεται μηχανή φυγοκέντρησης. Το αίμα περιστρέφεται για πέντε έως δέκα λεπτά και στη συνέχεια ξαναεγχύουμε το αίμα πίσω στην πληγείσα περιοχή. Η πλούσια σε αιμοπετάλια πρωτεΐνη του πλάσματος έχει εμπλουτιστεί με κύτταρα που όλοι έχουμε στο σώμα μας που ονομάζονται αιμοπετάλια. Τα αιμοπετάλια περιέχουν διαφορετικούς αυξητικούς παράγοντες που εμπλέκονται στην αντιμετώπιση της φλεγμονής και την αντιμετώπιση του πόνου, και μερικές φορές μπορεί ακόμη και να προωθήσουν την επούλωση στον κατεστραμμένο ιστό.

Συνιστώ ανεπιφύλακτα τη θεραπεία PRP με πλάσμα πλούσιο σε αιμοπετάλια σε ασθενείς που έρχονται και με βλέπουν στην οξεία φάση της επικονδυλίτιδας.

Πότε απαιτείται χειρουργική επέμβαση;

Το χειρουργείο προορίζεται για τους ασθενείς που αποτυγχάνουν να ανταποκριθούν στις ενέσεις και τη φυσιοθεραπεία. Κατά την επέμβαση, ο Κος Πολυζώης αφαιρεί το παθολογικό τμήμα του ιστού και τη φλεγμονή και καθηλώνει τον υγιή ιστό πίσω στο οστό με ειδικά ράμματα άγκυρες. Αυτό μπορεί να γίνει είτε με μια μικρή ανοικτή τομή με μέθοδο ελάχιστης επεμβατικότητας, είτε μέσω αρθροσκόπησης αγκώνα ανάλογα με τη σοβαρότητα της κάθε περίπτωσης.

Συγκεκριμένα, η αρθροσκόπηση αγκώνα προσφέρει οριστική λύση με άριστα αισθητικά και λειτουργικά αποτελέσματα για την έξω επικονδυλίτιδα. Η αρθροσκόπηση αγκώνα περιλαμβάνει 2-3 τομές μήκους 4 χιλιοστών. Μέσω αυτών των τομών εισάγεται στον αγκώνα μία μικρή κάμερα και ειδικά εργαλεία. Η χειρουργική αντιμετώπιση της έσω επικονδυλίτιδας γίνεται με μία μικρή τομή μικρότερη των 4 εκατοστών στην εσωτερική επιφάνεια του αγκώνα. Δεν χρειάζεται νοσηλεία ούτε απαραίτητα γενική αναισθησία και ο ασθενής παίρνει εξιτήριο λίγες ώρες μετά την επέμβαση.

Τι επιτυχία έχει το χειρουργείο;

Η χειρουργική αντιμετώπιση της τενοντίτιδας του αγκώνα είναι μία ασφαλής, ανώδυνη και αναίμακτη επέμβαση με εξαιρετικά χαμηλά ποσοστά επιπλοκών και άριστα αποτελέσματα.

Ο ορθοπεδικός χειρουργός Κος Πολυζώης είναι απόλυτα πιστοποιημένος στην αρθροσκοπική και ανοικτή χειρουργική του αγκώνα μετά από 10 χρόνια μόνιμης θέσης Διευθυντή στο Λονδίνο
Και χιλιάδες επιτυχημένα χειρουργεία.

Στοιχεία επικοινωνίας

Τηλέφωνο: 2106862167
Κινητό: 6970099060
e-mail: dr.ioannispolyzois@gmail.com
Λεωφόρος Κηφισίας 56 & Δελφών, Μαρούσι 15125 Αθήνα
Διαβαλκανικό Κέντρο Θεσσαλονίκης Πυλαία 555 35
www.drpolyzois.gr

Πέμπτη 15 Δεκεμβρίου 2022

UX design και κατασκευή ιστοσελίδων – Ο τέλειος συνδυασμός για το site σας

 


Η κατασκευή ιστοσελίδων σύγχρονων, ελκυστικών και εύχρηστων αποτελεί πλέον την κυρίαρχη τάση στο web design, θέτοντας ως προτεραιότητα τη δημιουργία ενός φιλικού προς τον χρήστη website που θα κάνει την πλοήγηση απλή και εύκολη. Αυτός ακριβώς είναι ο λόγος που πλέον δίνεται μεγάλη βαρύτητα στο User Experience (UX design), τόσο στο στάδιο της δημιουργίας νέων ιστοτόπων όσο και στην αναβάθμιση υφιστάμενων ιστοσελίδων και τον ανασχεδιασμό τους.

Οι user friendly ιστοσελίδες μπορούν να βοηθήσουν σημαντικά ένα brand να χτίσει μια ισχυρή εταιρική ταυτότητα στο διαδίκτυο, να προσελκύσει νέους πελάτες και φυσικά να αυξήσει τις πωλήσεις και τα έσοδά του. Στο UX design ο χρήστης βρίσκεται στο επίκεντρο, ενώ στόχος είναι το να δημιουργηθεί ένα website που θα αποτελεί πόλο έλξης νεών επισκεπτών διαρκώς.

UX design και κατασκευή ιστοσελίδων: Τι είναι τελικό το UX design;

7 χαρακτηριστικά του UX design

#1 – Απλότητα
#2 – Εύκολο μενού πλοήγησης
#3 – Προσαρμοστικότητα
#4 – Προτεραιότητα στον χρήστη
#5 – Συνέπεια
#6 – Ιεραρχία
#7 – Διατήρηση βασικών αρχών

Τι είναι λοιπόν το UX design και πως μπορεί να μας βοηθήσει ώστε να προσφέρουμε μια καλύτερη, και αισθητά βελτιωμένη, εμπειρία πλοήγησης στους χρήστες;

Με τον όρο UX design εννοούμε την κατασκευή μιας ιστοσελίδας με έμφαση στην εμπειρία πλοήγησης των χρηστών. Πρόκειται για μια «φιλοσοφία» σχεδίασης που θέτει ως προτεραιότητα το User Experience, την εμπειρία δηλαδή που αποκομίζουν οι χρήστες κάθε φορά που επισκέπτονται έναν ιστότοπο. Στόχος του UX design είναι να το καθιστά την πλοήγηση εύκολη και να επιτρέπει στους χρήστες να εντοπίζουν άμεσα το περιεχόμενο που αναζητούν ή που τους ενδιαφέρει, ανεξάρτητα από τη συσκευή που επιλέγουν για την περιήγησή τους σε ένα website.

Είναι ιδιαίτερα σημαντικό να δώσουμε βάση στο UX design, ακριβώς λόγω του μεγάλου ανταγωνισμού που επικρατεί πλέον στο διαδίκτυο. Οι χρήστες έχουν πρόσβαση σε έναν κυριολεκτικά ατελείωτο κατάλογο ιστοσελίδων και κατά συνέπεια εάν ένα website κάνει τη ζωή τους δύσκολη θα το εγκαταλείψουν άμεσα και θα επιλέξουν κάποιο άλλο, πιο εύχρηστο και πιο βολικό για αυτούς. Αντιθέτως, επενδύοντας σε ένα βελτιωμένο UX design δεν προσελκύουμε απλώς περισσότερους χρήστες, αλλά θέτουμε τις βάσεις για να τους μετατρέψουμε από απλούς επισκέπτες σε μόνιμους «κάτοικους» του ιστοτόπου μας.

7 χαρακτηριστικά του UX design στην κατασκευή ιστοσελίδων

Τετάρτη 19 Οκτωβρίου 2022

B2B app ecommerce: Aξίζει να επενδύσετε σε ένα application;

 


Βεβαιωθείτε πως προσφέρετε την καλύτερη B2B επιλογή για τους πελάτες σας που χρησιμοποιούν κινητά

Το B2B app ecommerce αποτελεί το μέλλον του χονδρεμπορίου και τα τελευταία χρόνια καταγράφει αλματώδεις ρυθμούς ανάπτυξης, επιτρέποντας στις επιχειρήσεις να διευρύνουν το πελατολόγιο τους, να εκσυγχρονιστούν και να απλοποιήσουν μια σειρά από χρονοβόρες – και δαπανηρές – διαδικασίες.

Ολοένα και περισσότερα είναι τα brands που δραστηριοποιούνται στον κλάδο του χονδρεμπορίου και επενδύουν πλέον στη δημιουργία ενός σύγχρονου και αξιόπιστου B2B application, με το οποίο αναβαθμίζουν αισθητά τις υπηρεσίες που προσφέρουν στους πελάτες τους.

Μόνο απαρατήρητο άλλωστε δεν μπορεί να περάσει το γεγονός πως στην πλειοψηφία τους οι B2B πελάτες χρησιμοποιούν τα κινητά τηλέφωνά τους προκειμένου να προχωρήσουν σε αναζητήσεις προϊόντων χονδρικής στο διαδίκτυο και να προβούν σε αντίστοιχες αγορές.

Κατά συνέπεια, μια επιχείρηση που δραστηριοποιείται στο χονδρεμπόριο πρέπει να μεριμνήσει ώστε να προσφέρει την καλύτερη B2B λύση για όλους αυτούς τους χρήστες, αξιοποιώντας τα οφέλη μιας σύγχρονης mobile εφαρμογής για android και iOS.

Τι είναι το B2B app ecommerce;

Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή. Το B2B ecommerce αποτελεί μια συντομογραφία των λέξεων “business to business”, και πρακτικά αφορά τις πωλήσεις προϊόντων ή υπηρεσιών μεταξύ επιχειρήσεων, με τη χρήση σύγχρονων διαδικτυακών portals.

Αντίστοιχα λοιπόν με τα εξίσου δημοφιλή eshop, μέσα από τα οποία μια επιχείρηση διαθέτει προς πώληση προϊόντα σε πελάτες λιανικής, υπάρχουν και τα B2B ψηφιακά καταστήματα, με τα οποία μια επιχείρηση διαθέτει προς πώληση τα προϊόντα της σε άλλες επιχειρήσεις.

Στην προκειμένη περίπτωση ωστόσο, των B2B apps, τα οφέλη για μια επιχείρηση δεν περιορίζονται απλώς στην αύξηση των κερδών και τη δημιουργία ενός ισχυρού brand name, αλλά αφορούν μια σειρά από πλεονεκτήματα που απολαμβάνουν όσες επιχειρήσεις επενδύουν σε αυτή τη σύγχρονη εμπειρία εξυπηρέτησης, που θέτει ως προτεραιότητα την πλοήγηση μέσω κινητών τηλεφώνων.

Γιατί να επενδύσετε σε ένα B2B app;

 

Τετάρτη 21 Σεπτεμβρίου 2022

Δείτε στο άρθρο μας πόσο κοστίζει μια διαφήμιση στο facebook

 

Οι διαφημίσεις στο Facebook αποτελούν έναν άκρως αποδοτικό τρόπο προβολής για μια επιχείρηση, η οποία έχει τη δυνατότητα – αξιοποιώντας τα εργαλεία που προσφέρει η πλατφόρμα – να προσελκύσει ένα ιδιαίτερα στοχευμένο κοινό.

Ο σχεδιασμός και η υλοποίηση ωστόσο διαφημιστικών εκστρατειών στο Facebook δεν είναι μια απλή υπόθεση. Απαιτεί εξειδικευμένες γνώσεις και εμπειρία, αν θέλει κανείς να πετύχει το βέλτιστο αποτέλεσμα με το μικρότερο δυνατό κόστος.

Ακριβώς χάρη στα ψηφιακά εργαλεία που προσφέρει το Facebook, ένα brand μπορεί να «τρέχει» διαφημίσεις που θα απευθύνονται σε ένα πολύ συγκεκριμένο κοινό, με προκαθορισμένα χαρακτηριστικά – φύλο, ηλικία, μορφωτικό επίπεδο, επάγγελμα, ενδιαφέροντα – ορίζοντας το επιθυμητό κάθε φορά budget και έχοντας παράλληλα τη δυνατότητα ανά πάσα στιγμή να ελέγχει την αποδοτικότητα μιας διαφημιστικής καμπάνιας, προχωρώντας σε αντίστοιχες παρεμβάσεις.

Ο ανταγωνισμός ωστόσο στην περίπτωση των Facebook Ads είναι υψηλός, καθώς ολοένα και περισσότερα είναι τα brands που επενδύουν σε αυτό το πολυδύναμο ψηφιακό εργαλείο.

Κατά συνέπεια, για να καταφέρει μια διαφήμιση να αποδώσει το προσδοκώμενο αποτέλεσμα πρέπει να έχει σχεδιαστεί με ευλαβική προσοχή και να ακολουθεί τα σύγχρονα trends.

Αυτό ωστόσο που απασχολεί τους περισσότερους επαγγελματίες είναι αναμφίβολα το budget. «Πόσο κοστίζει μια διαφήμιση στο Facebook;» είναι το κύριο ερώτημα που θέτουν οι περισσότεροι, κάθε φορά που απευθύνονται σε ένα agency και ζητούν αντίστοιχες υπηρεσίες.

Δείτε όλο το άρθρο μας

Πόσο κοστίζει μια διαφήμιση στο Facebook; Πλήρης οδηγός

 

Παρασκευή 9 Σεπτεμβρίου 2022

Χειροποίητα καπέλα από την Tholia

 


Το ηλεκτρονικό κατάστημα της Tholia διαθέτει χειροποίητα καπέλα για την γυναίκα, τον άνδρα και το παιδί.

Η Tholia είναι μία εταιρεία που φτιάχτηκε με αγάπη και μεράκι, που συνδυάζει την τέχνη και το στυλ, το design και τη δημιουργικότητα, Καπέλα ζωγραφισμένα στο χέρι με σχέδια που εμπνεύστηκε η Δόμνα Καράπαπα. Κάθε καπέλο είναι  μοναδικό για καθέναν ξεχωριστά.

Λίγα λόγια για την δημιουργό

Η καλλιτεχνική μου ανησυχία, και ο τόπος που ζω τα τελευταία χρόνια με ενέπνευσαν στο να δημιουργώ χειροποίητα καπέλα.

Η καταπράσινη Χαλκιδική, η ξερολιθιά των νησιών, τα ταξίδια σε πιο κοσμοπολίτικα μέρη είναι λόγοι για να με κάνουν να φορέσω ένα καπέλο για να προστατευθώ από τον ήλιο, για να κάνω έναν απογευματινό περίπατο, ή ακόμη για μια βραδυνή έξοδό μου.

Το καπέλο είναι απαραίτητο αξεσουάρ σε μια γυναίκα γιατί την κάνει να ξεχωρίζει και αναδεικνύει την προσωπικότητά της.

Μου αρέσουν τα χειροποίητα καπέλα γιατί είναι ατελή δεν έχουν βιομηχανική γραμμή και το σχέδιο βγαίνει ανάλογα με την διάθεση.

Έτσι αποφάσισα να δημιουργήσω το δικό μου brand THOLIA handcrafted hats με μοναδικά προϊόντα όπου μπορεί κανείς να φτιάξει ακόμη και custom hat έτσι όπως το ονειρεύεται.

Τι θα πρέπει να κάνετε αν το τηλέφωνό σας παρακολουθείται

    Ακολουθούν ορισμένες πιθανές ενδείξεις αν το τηλέφωνό σας παρακολουθείται: Πως να καταλάβετε αν το τηλέφωνό σας παρακολουθείται Αποφόρτι...