Πριν ξεκινήσετε να εμπορεύεστε τις υπηρεσίες ή τα προϊόντα σας, είναι απαραίτητη η δημιουργία στρατηγικής μάρκετινγκ και η κατάστρωση ενός σχεδίου δράσεων .
Μια αποτελεσματική στρατηγική μάρκετινγκ και ένα σχέδιο δράσεων θα πρέπει να περιλαμβάνει:
Α. Τον στόχο ή τους στόχους σας
Β. Την αγορά που απευθύνεστε και θέλετε να τους προσελκύσετε
Γ. Τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που θα προσφέρετε στην αγορά σας
Δ. Τις δραστηριότητες μάρκετινγκ που πρόκειται να εφαρμόσετε για να πετύχετε τους στόχους σας.
Η στρατηγική προσέγγιση στο μάρκετινγκ που θα εφαρμόσετε, θα σας βοηθήσει να επιτύχετε τους στόχους σας και να δείτε μια υψηλότερη απόδοση στην επένδυσής σας.
Παρακάτω θα δούμε πώς να αναπτύξετε μια στρατηγική μάρκετινγκ και ένα σχέδιο δράσεων για να έχετε επιτυχία;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου