Διαφήμιση στο Facebook, o καλύτερος τρόπος να προωθήσετε την επιχείρηση σας στα social media!
Κάθε φορά που κάνετε μια διαφήμιση στα social media η διαφήμιση σας αυτή προβάλλεται σε όλα τα κοινωνικά δίκτυα προσελκύοντας μεγάλο αριθμό νέων πελατών και αυξημένη προβολή και έσοδα!
Πως όμως θα ξέρετε εσείς αν η διαφήμιση που κάνετε είναι σωστά δομημένη και άρα αν είναι εν τέλει αποτελεσματική για την επιχείρηση σας;
Παρακάτω σας δίνουμε ορισμένα πολύ βασικά tips για κερδοφόρες καμπάνιες διαφήμισης σε Facebook και Instagram.
Αυτόματες τοποθετήσεις:
Οι αυτόματες τοποθετήσεις είναι το δικαίωμα που δίνετε στην πλατφόρμα να προβάλλει την διαφήμιση σας, και στο Facebook, και στο Instagram, και στο Messenger. Αυτό αυξάνει την προβολή της διαφήμισης σας καθώς και την πιθανότητα να αποκτήσετε ακόμα περισσότερους πελάτες!
Γεωγραφική στόχευση:
Το καλό με μια καμπάνια στο Facebook είναι πως μπορείτε να στοχεύσετε την περιοχή ακριβώς στην οποία θέλετε να προβληθείτε, χωρίς να ξοδεύετε άσκοπα χρήματα! Όσο πιο σωστή στόχευση κάνετε τόσο πιο αποτελεσματική θα είναι η διαφήμιση σας!
Για παράδειγμα, έστω ότι ο Γιώργος είναι καρδιολόγος στην Αθήνα και θέλει να προωθήσει τα νέα του άρθρα για την καρδιολογία μέσω της σελίδας του στο Facebook για να προσελκύσει μεγαλύτερο κοινό. Μπορεί λοιπόν να βάλει στην διαφήμιση του, περιοχή προβολής την Αθήνα, όπου βρίσκεται και το πραγματικό πελατολόγιο του!
Αντίστοιχα έστω ότι η Άννα έχει κατάστημα οπικών στην Τούμπα της Θεσσαλονίκης. Μπορεί λοιπόν η Άννα μέσω της σελίδας της στο Facebook να προωθήσει τα νέα γυαλιά ηλίου που έφερε στο κατάστημα της! Έτσι θα προσελκύσει πελάτες από την πόλη της και άρα θα αυξήσει τις πωλήσεις της επιχείρησης της!
Target:
Κάθε μια ενέργεια που κάνετε για την επιχείρηση σας αλλά και όχι μόνο, για να έχει επιτυχία θα πρέπει να έχει ένα σαφή και ξεκάθαρο στόχο. Εσείς τι ακριβώς θέλετε να πετύχετε με την διαφήμιση σας; Θέλετε να αυξήσετε τις απευθείας πωλήσεις σας; Θέλετε να προωθήσετε μια συγκεκριμένη δημοσίευση; Θέλετε να πάρετε περισσότερα follow στην σελίδα σας; Ο καθορισμός του στόχου που θέλετε να πετύχετε, θα σας δώσει την σωστή κατεύθυνση για το πώς να κινηθείτε στην πορεία.
Προσοχή στην εικόνα που θα χρησιμοπoιήσετε για την διαφήμιση στο Facebook:
Λένε πως μια εικόνα ίσον χίλιες λέξεις. Εάν θέλετε πραγματικά η διαφήμιση σας να έχει επιτυχία θα πρέπει να περιλαμβάνει εικόνες και βίντεο ζωντανές! Κανένας απολύτως δεν πρόκειται να ασχοληθεί ποτέ με μια βαρετή και στατική εικόνα που δεν έχει τίποτα να του προσφέρει! Αντίθετα μια εικόνα με έντονα χρώματα που θα τραβάει την προσοχή του επισκέπτη από την αρχή, μπορεί να κερδίσει χιλιάδες likes και Follows!
Για παράδειγμα έστω ότι η Ελένη με τον Νίκο έχουν ένα εστιατόριο στον Βόλο, και θέλουν να προσελκύσουν νέους πελάτες μέσω των social media.
Στην προσπάθεια τους αυτή ανεβάζουν διαρκώς φωτογραφίες από το χώρο, τις καρέκλες, τη θέα του εστιατορίου κλπ. Αυτό που παρατηρούσαν για αρκετό καιρό ήταν ότι πέρνανε πολύ λίγα likes για τις photo αυτές και σχεδόν κανένα σχόλιο.
Όταν αποφάσισαν να αλλάξουν στυλ φωτογραφιών, άρχισαν να ανεβάζουν φωτογραφίες με τα φαγητά τους λίγο μετά το μαγείρεμα, και ενώ φαίνονταν λαχταριστά και ολόφρεσκα. Αμέσως άρχισαν να δέχονται βροχή από likes ενώ το τηλέφωνο ξεκίνησε να χτυπά για κρατήσεις και παραγγελίες.
Oπως βλέπουμε λοιπόν παραπάνω οι λεπτομέρειες γύρω από την δημιουργία μιας σωστής καμπάνιας στο Facebook είναι πάρα πολλές και αυτό που χρειάζεστε σίγουρα είναι η βοήθεια των ειδικών της WEBONE για την κατασκευή των ιστοσελίδων σας!
Θέλετε και εσείς να αυξήσετε άμεσα τις πωλήσεις και τα έσοδα σας δημιουργώντας μια διαφήμιση στο Facebook;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου