Θα θέλατε περισσότερες κρατήσεις μέσω Google; Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης(social media) του ξενοδοχείου σας δεν έχουν τα αποτελέσματα που βλέπετε σε σχέση με τους ανταγωνιστές σας; Έχετε μια λίστα email αλλά γνωρίζετε ότι δεν τη χρησιμοποιείτε προς όφελός σας; Τα υπέροχα σχόλια που ακούτε στο ξενοδοχείο σας δεν αντικατοπτρίζονται στις διαδικτυακές σας κριτικές;
Εάν σας έχει ανατεθεί το μάρκετινγκ ενός ξενοδοχείου, γνωρίζετε ότι οι στρατηγικές digital marketing βρίσκεται στην κορυφή της λίστας σας. Γνωρίζετε επίσης ότι υπάρχουν τόσα πολλά πράγματα – και ερωτήσεις – που αφορούν περιεκτικές και αποτελεσματικές στρατηγικές ψηφιακού μάρκετινγκ ξενοδοχείων.
Εδώ, θέλουμε να σας βοηθήσουμε να προωθήσετε περαιτέρω την ανάπτυξη του ξενοδοχείου σας απομυθοποιώντας τις στρατηγικές digital marketing για την ξενοδοχειακή σας επιχείρηση. Θα περιηγηθούμε στις πιο δημοφιλείς και αποτελεσματικές τακτικές και θα παρέχουμε τα παραδείγματα, τις πληροφορίες και την έμπνευση που χρειάζεστε για να κάνετε τα επόμενα βήματα.
Στρατηγικές digital marketing ξενοδοχείων
Η σημερινή ξενοδοχειακή βιομηχανία συχνά περιγράφεται ως δυναμική και ανταγωνιστική. Από την άνοδο του φαινομένου Airbnb πέσαμε σε μια παγκόσμια πανδημία που έχει κοστίσει στην παγκόσμια τουριστική βιομηχανία περίπου 935 δισεκατομμύρια ευρώ, οι προκλήσεις της τελευταίας δεκαετίας έχουν μετατοπίσει σταθερά τις προσπάθειες μάρκετινγκ στο προσκήνιο.
Περισσότερο από ποτέ, οι αποτελεσματικές στρατηγικές μάρκετινγκ είναι κρίσιμες για την επιτυχία των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων, είτε ξεκινάτε ένα ξενοδοχείο, είτε θέλετε να αυξήσετε τις κρατήσεις είτε θέλετε να ενισχύσετε την επωνυμία σας. Από αυτή την άποψη ψηφιακό είναι το όνομα του παιχνιδιού, με προσιτές τιμές και δυνατότητες για τεράστια απήχηση..
Σχεδόν το 60% του παγκόσμιου πληθυσμού , δηλαδή 4,66 δισεκατομμύρια άνθρωποι, είναι πλέον ενεργοί χρήστες του Διαδικτύου. Η απήχηση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης συνεχίζει να εκρήγνυται, με σχεδόν 4 δισεκατομμύρια ανθρώπους πλέον ενεργούς χρήστες σε σύγκριση με λίγο περισσότερο από 2 δισεκατομμύρια το 2015.
Οι επιλογές και οι δυνατότητες είναι ατελείωτες και με τη σωστή στρατηγική και τεχνολογία –και λίγη φαντασία– τα ξενοδοχεία μπορούν να αξιοποιήσουν τη δύναμη της ψηφιακής τεχνολογίας για να δημιουργήσουν τη μαγεία του μάρκετινγκ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου