Η μετάβαση στα Google Analytics 4 ξεκίνησε – Τι πρέπει να γνωρίζεις
Τα Google Analytics 4 (GA4), το νέο ψηφιακό στατιστικό εργαλείο που σχεδίασε η Google είναι πλέον διαθέσιμο και ήρθε να αλλάξει πλήρως όλα όσα γνωρίζαμε για την επισκεψιμότητα ενός website ή eshop. Μέχρι τώρα η Google προσέφερε δωρεάν την προηγούμενη έκδοση των GA, γνωστή και ως Universal Analytics (UA). Από 1η Ιουλίου 2023 ωστόσο τα UA σταματούν και πλέον τη σκυτάλη παίρνουν τα GA4, που θα αποτελούν το μοναδικό ψηφιακό εργαλείων ανάλυσης δεδομένων που θα παρέχει η Google.
Πρόκειται για μια αλλαγή που φαίνεται πως αποτελεί σταθμό για την Google, ενώ ήδη ο κολοσσός της τεχνολογίας συνιστά σε όλα τα brands να ξεκινήσουν τη μετάβασή τους στη νέα εποχή, για να μην χάνουν πολύτιμο χρόνο.
Τι είναι τα Google Analytics 4
Τα Google Analytics είναι το δωρεάν ψηφιακό εργαλείο που προσφέρει η Google και με το οποίο μπορούμε να έχουμε πρόσβαση και να αναλύσουμε πολύτιμα στατιστικά δεδομένα για κάθε ιστότοπο.
Πρόκειται για δεδομένα επισκεψιμότητας για μια ιστοσελίδα (ή και εφαρμογή) που διαθέτει μια επιχείρηση.
Τα GA4 αποτελούν τη νέα έκδοση αυτής της πλατφόρμας της Google, η οποία ωστόσο παρουσιάζεται φανερά αναβαθμισμένη συγκριτικά με την Universal Analytics εκδοχή. Τα δύο βασικά χαρακτηριστικά της είναι η ενσωμάτωση προηγμένης τεχνολογίας τεχνητής νοημοσύνης αλλά και η έμφαση στη συλλογή δεδομένων που χαρακτηρίζονται ως user-focused.
Τι νέο φέρνουν τα Google Analytics 4
«Τα νέα Google Analytics θα σας δώσουν τις απαραίτητες πληροφορίες που χρειάζεστε για να είστε έτοιμοι για αυτά που ακολουθούν». Με αυτά τα λόγια η ίδια η Google ανακοίνωσε τη μετάβαση στην εποχή των GA4, όπου θα κυριαρχεί η τεχνητή νοημοσύνη, η αυτοματοποίηση και η μεγαλύτερη ακρίβεια δεδομένων.
Ουσιαστικά τα GA4 είναι ένα εντελώς νέο προϊόν.
Τα βασικά νέα χαρακτηριστικά που εισάγουν στη συγκέντρωση, μελέτη και ανάλυση των δεδομένων είναι τα εξής:
#1 – Προηγμένοι τεχνολογικά αλγόριθμοι
Η χρήση της τεχνητής νοημοσύνης έρχεται να δημιουργήσει μια εντελώς νέα εμπειρία για την ανάλυση των στατιστικών δεδομένων ενός ιστοτόπου. Η προηγμένοι τεχνολογικά αλγόριθμοι που επιστρατεύονται στα GA4 θα είναι σε θέση ακόμη και να προβλέψουν, με μεγάλη ακρίβεια, τη συμπεριφορά των επισκεπτών μιας ιστοσελίδας. Παρέχονται έτσι δεδομένα σχετικά με τη πιθανότητα συναλλαγών ή άλλων ενεργειών του κάθε χρήστη.
#2 – Μεγαλύτερη έμφαση στον χρήστη
Τα GA4 θέτουν σε προτεραιότητα τον χρήστη. Τα δεδομένα που συλλέγονται και επεξεργάζονται χαρακτηρίζονται ως user-focused και έχουν ως στόχο να δημιουργήσουν μια καλύτερη εικόνα για το προφίλ του κάθε επισκέπτη και τα επιμέρους χαρακτηριστικά του. Παρέχεται έτσι καλύτερη εικόνα σχετικά με τη συμπεριφορά που παρουσιάζει ένας επισκέπτης μέσα σε ένα website ή eshop. Η πελατοκεντρική αυτή προσέγγιση των GA4 δίνει μια καλύτερη εικόνα για το πως οι επισκέπτες αλληλοεπιδρούν με τον ιστότοπό μας.
#3 – Διασύνδεση με τα υπόλοιπα εργαλεία
Η Google πάντα δίνει μεγάλη βαρύτητα στην ευκολία διασύνδεσης των επιμέρους προϊόντων που διαθέτει. Στα GA4 ωστόσο τα πράγματα γίνονται ακόμη πιο εύκολα. Χαρακτηριστική είναι η περίπτωση των Google Ads, για τα οποία προβλέπεται καλύτερη ενσωμάτωση στην νέα εκδοχή της πλατφόρμας στατιστικών. Με τον τρόπο αυτό βελτιώνονται οι διαφημιστικές καμπάνιες που «τρέχει» ένα brand καθώς η επιχείρηση έχει στη διάθεσή της περισσότερα εργαλεία για καλύτερη προσέγγιση υποψήφιων πελατών.
#4 – Ανανεωμένο περιβάλλον εργασίας
Το περιβάλλον εργασίας στα GA4 έχει αναβαθμιστεί και δεν θυμίζει την προηγούμενη εκδοχή των UA. Πρόκειται για μια πιο εύχρηστη και καλύτερα οργανωμένη πλατφόρμα, από την οποία έχουν απομακρυνθεί οι περιττές πληροφορίες. Παρέχεται πρόσβαση στα δεδομένα που είναι απαραίτητα για το κάθε brand και έτσι η μελέτη και επεξεργασία τους γίνεται πιο απλή και εύκολη.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου