Τετάρτη 26 Ιανουαρίου 2022

Στρατηγικές digital marketing ξενοδοχείων

 


Θα θέλατε περισσότερες κρατήσεις μέσω Google; Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης(social media) του ξενοδοχείου σας δεν έχουν τα αποτελέσματα που βλέπετε σε σχέση με τους ανταγωνιστές σας; Έχετε μια λίστα email αλλά γνωρίζετε ότι δεν τη χρησιμοποιείτε προς όφελός σας; Τα υπέροχα σχόλια που ακούτε στο ξενοδοχείο σας δεν αντικατοπτρίζονται στις διαδικτυακές σας κριτικές;

Εάν σας έχει ανατεθεί το μάρκετινγκ ενός ξενοδοχείου, γνωρίζετε ότι οι στρατηγικές digital marketing βρίσκεται στην κορυφή της λίστας σας. Γνωρίζετε επίσης ότι υπάρχουν τόσα πολλά πράγματα – και ερωτήσεις – που αφορούν περιεκτικές και αποτελεσματικές στρατηγικές ψηφιακού μάρκετινγκ ξενοδοχείων.

Εδώ, θέλουμε να σας βοηθήσουμε να προωθήσετε περαιτέρω την ανάπτυξη του ξενοδοχείου σας απομυθοποιώντας τις στρατηγικές digital marketing για την ξενοδοχειακή σας επιχείρηση. Θα περιηγηθούμε στις πιο δημοφιλείς και αποτελεσματικές τακτικές και θα παρέχουμε τα παραδείγματα, τις πληροφορίες και την έμπνευση που χρειάζεστε για να κάνετε τα επόμενα βήματα.

Στρατηγικές digital marketing ξενοδοχείων

Η σημερινή ξενοδοχειακή βιομηχανία συχνά περιγράφεται ως δυναμική και ανταγωνιστική. Από την άνοδο του φαινομένου Airbnb πέσαμε σε μια παγκόσμια πανδημία που έχει κοστίσει στην παγκόσμια τουριστική βιομηχανία περίπου 935 δισεκατομμύρια ευρώ, οι προκλήσεις της τελευταίας δεκαετίας έχουν μετατοπίσει σταθερά τις προσπάθειες μάρκετινγκ στο προσκήνιο.

Περισσότερο από ποτέ, οι αποτελεσματικές στρατηγικές μάρκετινγκ είναι κρίσιμες για την επιτυχία των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων, είτε ξεκινάτε ένα ξενοδοχείο, είτε θέλετε να αυξήσετε τις κρατήσεις είτε θέλετε να ενισχύσετε την επωνυμία σας. Από αυτή την άποψη ψηφιακό είναι το όνομα του παιχνιδιού, με προσιτές τιμές και δυνατότητες για τεράστια απήχηση..

Σχεδόν το 60% του παγκόσμιου πληθυσμού , δηλαδή 4,66 δισεκατομμύρια άνθρωποι, είναι πλέον ενεργοί χρήστες του Διαδικτύου. Η απήχηση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης συνεχίζει να εκρήγνυται, με σχεδόν 4 δισεκατομμύρια ανθρώπους πλέον ενεργούς χρήστες σε σύγκριση με λίγο περισσότερο από 2 δισεκατομμύρια το 2015.

Οι επιλογές και οι δυνατότητες είναι ατελείωτες και με τη σωστή στρατηγική και τεχνολογία –και λίγη φαντασία– τα ξενοδοχεία μπορούν να αξιοποιήσουν τη δύναμη της ψηφιακής τεχνολογίας για να δημιουργήσουν τη μαγεία του μάρκετινγκ.

Τρίτη 18 Ιανουαρίου 2022

Ανακατασκευή ιστοσελίδας για την εταιρία Bungalowwhite

 

Η WEBONE επανασχεδίασε την νέα ιστοσελίδα για τις suites και τα ενοικιαζόμενα διαμερίσματα στο Πευκοχώρι Χαλκιδικής.

Εδώ μπορείτε να δείτε την νέα ιστοσελίδα, https://bungalowwhite.com/

Για την ανακατασκευή της ιστοσελίδας σας ελάτε μαζί μας

2310-254007

Δευτέρα 17 Ιανουαρίου 2022

Κατασκευή ιστοσελίδων Θεσσαλονίκη: Τα 3 μυστικά για μια κερδοφόρα ιστοσελίδα

Όπως έχουμε πει πολλές φορές, μια ιστοσελίδα είναι η ηλεκτρονική βιτρίνα της επιχείρησης σας, είναι ο τρόπος και το μέσον να προσελκύσετε πελάτες ηλεκτρονικά και να αυξήσετε τις πωλήσεις σας.
Ξεκινώντας το παρόν άρθρο πάμε να δούμε μαζί αρχικά ποια είναι τα κυριότερα πλεονεκτήματα του να έχετε μια επαγγελματική ιστοσελίδα:

1) Online παρουσία 24/7

Με την κατασκευή μιας επαγγελματικής ιστοσελίδας θα έχετε την δυνατότητα να προσελκύσετε νέους πελάτες στην επιχείρηση σας, 24 ώρες το 24ωρο, 365  μέρες το χρόνο, και από οποιοδήποτε μέρος του κόσμου.

2) Αξιοπιστία

Ζούμε σε μια άκρως ψηφιακή εποχή κάτι που σημαίνει ότι καμία επιχείρηση που θέλει να έχει σημαντικό μερίδιο αγοράς δε μπορεί να μένει εκτός της ψηφιακής πραγματικότητας, και συνεπώς η ύπαρξη επαγγελματικής ιστοσελίδας αυξάνει σημαντικά την αξιοπιστία της επιχείρησης σας και την εμπιστοσύνη του καταναλωτικού κοινού προς εσάς.

3)Μειωμένο κόστος

H κατασκευή μιας ιστοσελίδας είναι αποδεδειγμένο πως είναι ένας τρόπος προβολής της επιχείρησης σας πολύ πιο αποδοτικός αλλά συνάμα και πολύ πιο οικονομικός σε σχέση με οποιαδήποτε άλλη συμβατική μέθοδο προώθησης και προβολής.

4) Επέκταση μεριδίου αγοράς

Με μια επαγγελματική ιστοσελίδα μπορείτε να προσεγγίσετε περισσότερους δυνητικούς πελάτες από μια πολύ μεγάλη γκάμα περιοχών, όσο μακριά κι αν βρίσκονται από το φυσικό σας κατάστημα, και έτσι να αναπτύξετε σημαντικά την επιχείρηση σας.

5) Στατιστικά πελατών

Με μια επαγγελματική ιστοσελίδα μπορείτε να αποκτήσετε δεδομένα για το κοινό σας ώστε να μπορέσετε να διαμορφώσετε με τον πιο ιδανικό τρόπο την στρατηγική προώθησης και πωλήσεων της επιχείρησης σας.

‘Όπως σε όλα τα πράγματα όμως για να μπορέσετε να έχετε έναν επιτυχημένο και κερδοφόρο ιστότοπο θα πρέπει αυτός να πληροί κάποιες συγκεκριμένες προδιαγραφές ποιότητας κατασκευής αλλά και προβολής.

 Ποια στοιχεία όμως είναι αυτά που καθορίζουν την ποιότητα του ιστότοπου σας;

Ας ξεκινήσουμε αρχικά από τα βασικά:

Ας πάρουμε για παράδειγμα ένα φυσικό κατάστημα. Σίγουρα ο καλύτερος τρόπος να εκθέσετε τα προϊόντα σας είναι σε μια βιτρίνα όμορφα σχεδιασμένη, καθαρή, τακτοποιημένη ώστε να προσελκύετε εύκολα και γρήγορα τα βλέμματα των περαστικών και να τους μετατρέψετε έτσι σε πελάτες. Γιατί ποιος μπορεί να αντισταθεί σε μια καλά οργανωμένη και εντυπωσιακή βιτρίνα;
Τι θα γινόταν όμως αν η βιτρίνα του καταστήματος σας ήταν βαρετή, χωρίς όμορφο σχεδιασμό και με τα προϊόντα ανακατεμένα και χωρίς καμία οργάνωση; Τότε σίγουρα θα βλέπατε τους περαστικούς να σας προσπερνάνε και θα χάνατε υποψήφιους πελάτες.

Το ίδιο ακριβώς συμβαίνει και με την ιστοσελίδα της επιχείρησης σας, για να μπορέσει να σας αποφέρει τα επιθυμητά αποτελέσματα θα πρέπει να είναι όμορφα σχεδιασμένη, με σαφή δομή για να μπορεί ο πελάτης σας να βρίσκει άνετα αυτό που θέλει αλλά και ταυτόχρονα να έχει μια αισθητική που θα τον κάνει να νιώθει οικεία και να θέλει να αγοράσει τα προϊόντα σας.

Πως θα το πετύχετε αυτό;

Ομοιόμορφος σχεδιασμός

Ας ξεκινήσουμε από την εικόνα και την μορφή της ιστοσελίδας σας. Το πρώτο πράγμα που πρέπει να προσέξετε σχεδιαστικά είναι η ομοιομορφία παντού. 

Για παράδειγμα αν είχατε ένα φυσικό κατάστημα με ρούχα για όλη την οικογένεια θα είχατε άλλα χρώματα, διακόσμηση και δομή στο τμήμα γυναικείων ρούχων, άλλη στα ανδρικά και άλλη στα παιδικά; Όχι βέβαια, θα είχατε την ίδια δομή και αρχιτεκτονική με μικρές παραλλαγές ανά κατηγορία.
 
Άρα τι συμπεραίνουμε από τα παραπάνω;

Ότι ο ομοιόμορφος και σωστός σχεδιασμός καθώς και το σωστά δομημένο μενού είναι δυο κρίσιμης σημασίας παράγοντες που επηρεάζουν σε πολύ μεγάλο βαθμό την τελική επιτυχία του ιστότοπου σας και την αύξηση των πωλήσεων και της κερδοφορίας σας.

Ταχύτητα φόρτωσης:

Όπως έχουμε ξαναπεί ένας από τους σημαντικότερους παράγοντες που επηρεάζουν το ποσοστό επισκεπτών που θα μετατραπούν σε πελάτες είναι η ταχύτητα φόρτωσης του ιστότοπου. 

Πιο συγκεκριμένα στο προηγούμενο παράδειγμα μας, εάν επισκεφθείτε ένα φυσικό κατάστημα και κάνετε πολλή ώρα να βρείτε αυτό που ψάχνετε, τότε το πιθανότερο είναι πως θα βαρεθείτε και τελικά θα φύγετε από το κατάστημα.

Σε μια ιστοσελίδα τα πράγματα είναι αρκετά πιο δύσκολα καθώς εκτενείς έρευνες έχουν δείξει ότι όταν ένας ιστότοπος ξεπεράσει μόλις τα 3 sec χρόνο φόρτωσης, οι περισσότεροι επισκέπτες τον εγκαταλείπουν.

 Οι ίδιες μελέτες επίσης δείχνουν πως αν στα πρώτα 20 sec από την στιγμή που θα μπει ο επισκέπτης στον ιστότοπο σας, δεν βρει αυτό που ψάχνει , το ποσοστό εγκατάλειψης αρχίζει και γίνεται  ιδιαίτερα μεγάλο.

Έχοντας κάνει λοιπόν  τα βήματα που χρειάζονται για να προσελκύσετε αρχικά τους επισκέπτες σας στον ιστότοπο σας, πάμε να δούμε πως θα τους κάνετε να ψωνίσουν τελικά από εσάς.

Κείμενα

Πίσω λοιπόν στο παράδειγμα μας, εάν ένας πελάτης μπει στην επιχείρηση σας θα απευθυνθεί σε εσάς ή κάποιον εκπρόσωπο της επιχείρησης σας και αφού του πει τι ζητάει, θα θελήσει να δει από κοντά τα προϊόντα σας και να μάθει όλα όσα τον ενδιαφέρουν γύρω από αυτά όπως υλικό, νούμερο, τιμή κλπ.

Αυτό το ρόλο στον ιστότοπο σας τον παίζει το μενού και τα κείμενα των κατηγοριών σας, που στην ουσία παίζουν τον ρόλο του πωλητή στην ιστοσελίδα σας, όπου: 

το μενού είναι τα ράφια με τα προϊόντα σας και άρα ο επισκέπτης θα πρέπει πάρα πολύ γρήγορα να βρει ότι ψάχνει, 
ενώ τα κείμενα σας είναι όλα όσα θα θέλατε να πείτε στους υποψήφιους πελάτες σας και όλα όσα εκείνοι θα ήθελαν να γνωρίζουν.

Τα κείμενα σας όπως είπαμε είναι όλα όσα θα λέγατε στον πελάτη σας εάν έμπαινε στο φυσικό σας κατάστημα για αυτό και η δημιουργία τους θα πρέπει να έχει πελατοκεντρική προσέγγιση, δηλαδή:

·         Δίνετε όλες τις πληροφορίες σχετικά με το υλικό και την ποιότητα του προϊόντος σας;
·         Δίνετε τυχόν ειδικές λεπτομέρειες όπως πχ διαθέσιμα χρώματα, μεγέθη, τεχνικά χαρακτηριστικά κλπ;
·         Είναι σαφείς όλοι οι όροι και οι προϋποθέσεις που αφορούν την διαδικασία αγοράς καθώς και τον τρόπο αποστολής των προϊόντων;
·         Τα κείμενα της ιστοσελίδας σας εμπνέουν τον υποψήφιο πελάτη σας να αγοράσει τα προϊόντα σας ή είναι βαρετά, στεγνά και αδιάφορα;
·         Διαβάζοντας ο επισκέπτης τα κείμενα σας έχει στην διάθεση του όλες τις λεπτομέρειες που χρειάζεται για το προϊόν αλλά και για την επιχείρηση σας ώστε να σας εμπιστευτεί;
Συνοψίζοντας λοιπόν ένας ιστότοπος για να συνεχίσει να είναι λειτουργικός και να προσελκύει το ενδιαφέρον των χρηστών πρέπει να προσφέρει :
εύκολη πλοήγηση, 
να φορτώνει γρήγορα, 
να συνοδεύεται από ενδιαφέρον περιεχόμενο που θα μπορεί κανείς να βρει άμεσα 
αλλά και να επενδύει σε τεχνικές digital marketing που θα προσελκύσουν περισσότερους επισκέπτες.

Ένας ειδικός και μια εταιρία που ασχολείται με την κατασκευή ιστοσελίδων μπορεί να εξετάσει το site σας και να προτείνει παρεμβάσεις που θα το κάνουν πιο ελκυστικό και εύχρηστο, ώστε να κερδίσετε περισσότερους πελάτες και κατά συνέπεια περισσότερα έσοδα.

Επικοινωνήστε μαζί μας για να σας προσφέρουμε ολοκληρωμένες υπηρεσίες πάνω στην Κατασκευή ιστοσελίδων & Κατασκευή eshop, Digital Marketing (SEO, SEM, Social Media Marketing, Inbound Marketing).

Ό,τι δηλαδή χρειάζεστε για να αποκτήσετε μια κερδοφόρα ιστοσελίδα που θα αυξάνει συνεχώς τις πωλήσεις σας.

Στοιχεία επικοινωνίας

Διεύθυνση: Αγίας Σοφίας 41, Θεσσαλονίκη
Τηλέφωνο: 2310-254007
Email: info@webone.gr


Δευτέρα 13 Δεκεμβρίου 2021

Ο απόλυτος οδηγός Content Marketing για το 2022

 


Ο απόλυτος οδηγός Content Marketing για το 2022 δημιουργήθηκε για να σας προσφέρει έξυπνες, πρακτικές και αποδοτικές ιδέες για τη δημιουργία περιεχομένου, που θα σας βοηθήσουν να «απογειώσετε» την επιχείρησή σας ή να αυξήσετε τους επισκέπτες στο e-shop σας ή απλά να κερδίσετε περισσότερους followers στα social media, ακολουθώντας όλες τις νέες τάσεις που θα κυριαρχήσουν στον κλάδο του ψηφιακού marketing το 2022.

Η δημιουργία ελκυστικού περιεχομένου, που θα κεντρίσει το ενδιαφέρον των χρηστών του διαδικτύου διαδραματίζει πρωταγωνιστικό ρόλο σε κάθε digital marketing στρατηγική. Το περιεχόμενο, γνωστό και ως content, διαθέτει πολλές μορφές, ωστόσο έχει έναν και μόνο στόχο: το κοινό. Το να δημιουργήσει κανείς content που θα γίνει… viral, θα μαγνητίσει τους χρήστες του διαδικτύου και θα τους κάνει να ενδιαφερθούν για ένα brand, μία ιστοσελίδα ή ένα e-shop, σίγουρα δεν είναι εύκολη διαδικασία. Απαιτεί στρατηγική μελέτη, καλή οργάνωση, δημιουργικότητα αλλά και φαντασία, ενώ όλα αυτά πρέπει να συνδυάζονται από τη σωστή αξιοποίηση των digital tools που προσφέρουν οι νέες τεχνολογίες και το διαδίκτυο.

Το content έχει χαρακτηριστεί – και όχι άδικα – ως ο «Βασιλιάς» του διαδικτύου, μιας και αποτελεί την «καρδιά» κάθε ιστοσελίδας, τη κινητήριο ενέργεια των μέσων κοινωνικής δικτύωσης αλλά και ευρύτερα όλων των ιστοτόπων και εφαρμογών που διαθέτουμε. Τι νόημα θα είχε άλλωστε μια ιστοσελίδα… λευκή; Ή ένα μέσο κοινωνικής δικτύωσης στο οποίο δεν θα υπήρχε τίποτα «καινούργιο» ή μια εφαρμογή στο κινητό μας τηλέφωνο χωρίς φωτογραφίες, πολυμέσα, κείμενο και γραφικά στοιχεία;

Βασικές Θεματικές Ενότητες

1. Ανακυκλώστε περιεχόμενο
2. Κάντε ερωτήσεις!
3. Δημιουργήστε «micro-content»
4. «Τρέξτε» διαγωνισμούς
5. Ακολουθήστε τα trends
6. Κερδίστε τους με ένα newsletter
7. Προσφέρετε «δωρεάν» υλικό
8. Μην «αντιγράφετε» άλλους
9. Δείξτε πως είστε… άνθρωποι
10. Χρησιμοποιήστε τα προϊόντα σας

Τι είναι το content marketing;

Το content marketing είναι μια σειρά από ενέργειες που στόχο έχουν τη δημιουργία και μετέπειτα διανομή ελκυστικού περιεχομένου, το οποίο θα διατηρήσει «αναμμένο» το ενδιαφέρον του κοινού για μία επιχείρηση, μία ιστοσελίδα ή ένα app. Ως περιεχόμενο νοείται καθετί που αναρτούμε στο διαδίκτυο, όπως φωτογραφίες, πολυμέσα, κείμενα, είτε μεμονωμένα είτε συνδυαστικά.

Στόχος του content marketing είναι το να καλλιεργηθεί μια σχέση επικοινωνίας με το κοινό, το οποίο δεν θα λάβει απλώς περιεχόμενο που θα βρει ενδιαφέρον, αλλά θα πειστεί παράλληλα να προβεί και σε ενέργειες, όπως την αγορά ενός προϊόντος ή μίας υπηρεσίας.

Βασικό χαρακτηριστικό του content marketing είναι η συνέπεια και η συνέχεια. Το κοινό πρέπει να αντιληφθεί πως αυτός που παράγει το περιεχόμενο είναι «ειδικός» στο αντικείμενο, κατέχει την κατάλληλη τεχνογνωσία αλλά και πως προσφέρει content ανά τακτά χρονικά διαστήματα.

Πέμπτη 2 Δεκεμβρίου 2021

7 αποτελεσματικά κανάλια του marketing που θα “απογειώσουν” μια επιχείρηση

 

 

Τα κανάλια του μάρκετινγκ είναι μία σειρά από εργαλεία που χρησιμοποιεί μία επιχείρηση για την προβολή της.

Στη σημερινή εποχή, με την ψηφιακή επικοινωνία να καταγράφει καλπάζουσα πορεία και τις νέες τεχνολογίες να κυριαρχούν σε όλο το φάσμα της καθημερινότητας των πολιτών [εργασία, ψυχαγωγία, επικοινωνία] ο σχεδιασμός και η υλοποίηση μιας ολοκληρωμένης digital marketing στρατηγικής είναι κάτι παραπάνω από απαραίτητες για κάθε επιχείρηση.

Η κατασκευή ιστοσελίδας για ένα brand, η δημιουργία λογαριασμών στα social media, η αξιοποίηση των digital tools και των τεχνολογιών όπως η τεχνητή νοημοσύνη και η επαυξημένη πραγματικότητα, είναι μόλις μερικά από τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσει ένας επαγγελματίας για να παραμείνει βιώσιμη και ανταγωνιστική η εταιρία του σήμερα.

Τα σύγχρονα trends στο ψηφιακό μάρκετινγκ δίνουν προτεραιότητα στην ταυτόχρονη αξιοποίηση πολλών, και διαφορετικών, καναλιών marketing. Στόχος είναι ο «βομβαρδισμός» των καταναλωτών – πελατών ενός brand με πολύτιμες πληροφορίες και γνώση, αλλά και η ενεργή ψηφιακή παρουσία ενός brand, κάτι που αυξάνει τις πιθανότητες προσέλκυσης νέων πελατών.

Για την κατασκευή ιστοσελίδων Θεσσαλονίκη ελάτε μαζί μας

Εάν για παράδειγμα στο δημοφιλές μέσο κοινωνικής δικτύωσης Tik Tok υπάρχουν χρήστες που ενδιαφέρονται για τα προϊόντα της επιχείρησής σας, αλλά εσείς δεν χρησιμοποιείτε το εν λόγω social media platform, τότε είναι πολύ πιθανό να χάνετε μία σημαντική πηγή εσόδων αλλά και να αφήνετε «χώρο» στον ανταγωνισμό.

Το διαδίκτυο προσφέρει πληθώρα ψηφιακών μάρκετινγκ καναλιών, τα οποία εάν τα αξιοποιήσετε σωστά θα μπορέσετε να χτίσετε μία ισχυρή εταιρική ταυτότητα, να κάνετε το brand σας δημοφιλές και φυσικά να κερδίσετε νέους πελάτες και να αυξήσετε τα έσοδα της επιχείρησής σας.
Ας δούμε λοιπόν τα πιο σημαντικά κανάλια του marketing στα οποία πρέπει να επενδύσει ένα brand αν θέλει να παραμείνει ανταγωνιστικό και σύγχρονο!

1. Email marketing
2. SEO
3. Online διαφημίσεις
4. Social media
5. Live chat
6. Παραδοσιακό μάρκετινγκ

Δείτε όλο μας το άρθρο για τα 7 αποτελεσματικά κανάλια του marketing

Τι θα πρέπει να κάνετε αν το τηλέφωνό σας παρακολουθείται

    Ακολουθούν ορισμένες πιθανές ενδείξεις αν το τηλέφωνό σας παρακολουθείται: Πως να καταλάβετε αν το τηλέφωνό σας παρακολουθείται Αποφόρτι...