Η WEBONE ολοκλήρωσε την κατασκευή ιστοσελίδων (findservice.gr) για την εταιρία Findservice με έδρα τα Κουφάλια Θεσσαλονίκης.
WEBONE - Κατασκευή ιστοσελίδων , κατασκευή eshop , προώθηση ιστοσελίδων
Η WEBONE ολοκλήρωσε την κατασκευή ιστοσελίδων (findservice.gr) για την εταιρία Findservice με έδρα τα Κουφάλια Θεσσαλονίκης.
WEBONE - Κατασκευή ιστοσελίδων , κατασκευή eshop , προώθηση ιστοσελίδων
Θα θέλατε περισσότερες κρατήσεις μέσω Google; Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης(social media) του ξενοδοχείου σας δεν έχουν τα αποτελέσματα που βλέπετε σε σχέση με τους ανταγωνιστές σας; Έχετε μια λίστα email αλλά γνωρίζετε ότι δεν τη χρησιμοποιείτε προς όφελός σας; Τα υπέροχα σχόλια που ακούτε στο ξενοδοχείο σας δεν αντικατοπτρίζονται στις διαδικτυακές σας κριτικές;
Εάν σας έχει ανατεθεί το μάρκετινγκ ενός ξενοδοχείου, γνωρίζετε ότι οι στρατηγικές digital marketing βρίσκεται στην κορυφή της λίστας σας. Γνωρίζετε επίσης ότι υπάρχουν τόσα πολλά πράγματα – και ερωτήσεις – που αφορούν περιεκτικές και αποτελεσματικές στρατηγικές ψηφιακού μάρκετινγκ ξενοδοχείων.
Εδώ, θέλουμε να σας βοηθήσουμε να προωθήσετε περαιτέρω την ανάπτυξη του ξενοδοχείου σας απομυθοποιώντας τις στρατηγικές digital marketing για την ξενοδοχειακή σας επιχείρηση. Θα περιηγηθούμε στις πιο δημοφιλείς και αποτελεσματικές τακτικές και θα παρέχουμε τα παραδείγματα, τις πληροφορίες και την έμπνευση που χρειάζεστε για να κάνετε τα επόμενα βήματα.
Η σημερινή ξενοδοχειακή βιομηχανία συχνά περιγράφεται ως δυναμική και ανταγωνιστική. Από την άνοδο του φαινομένου Airbnb πέσαμε σε μια παγκόσμια πανδημία που έχει κοστίσει στην παγκόσμια τουριστική βιομηχανία περίπου 935 δισεκατομμύρια ευρώ, οι προκλήσεις της τελευταίας δεκαετίας έχουν μετατοπίσει σταθερά τις προσπάθειες μάρκετινγκ στο προσκήνιο.
Περισσότερο από ποτέ, οι αποτελεσματικές στρατηγικές μάρκετινγκ είναι κρίσιμες για την επιτυχία των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων, είτε ξεκινάτε ένα ξενοδοχείο, είτε θέλετε να αυξήσετε τις κρατήσεις είτε θέλετε να ενισχύσετε την επωνυμία σας. Από αυτή την άποψη ψηφιακό είναι το όνομα του παιχνιδιού, με προσιτές τιμές και δυνατότητες για τεράστια απήχηση..
Σχεδόν το 60% του παγκόσμιου πληθυσμού , δηλαδή 4,66 δισεκατομμύρια άνθρωποι, είναι πλέον ενεργοί χρήστες του Διαδικτύου. Η απήχηση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης συνεχίζει να εκρήγνυται, με σχεδόν 4 δισεκατομμύρια ανθρώπους πλέον ενεργούς χρήστες σε σύγκριση με λίγο περισσότερο από 2 δισεκατομμύρια το 2015.
Οι επιλογές και οι δυνατότητες είναι ατελείωτες και με τη σωστή στρατηγική και τεχνολογία –και λίγη φαντασία– τα ξενοδοχεία μπορούν να αξιοποιήσουν τη δύναμη της ψηφιακής τεχνολογίας για να δημιουργήσουν τη μαγεία του μάρκετινγκ.
Η WEBONE κατασκεύασε την νέα ιστοσελίδα για την εταιρία Findservices
Εδώ μπορείτε να δείτε την νέα ιστοσελίδα, https://findservice.gr
Για την κατασκευή ιστοσελίδων ελάτε μαζί μας
Η WEBONE επανασχεδίασε την νέα ιστοσελίδα για τις suites και τα ενοικιαζόμενα διαμερίσματα στο Πευκοχώρι Χαλκιδικής.
Εδώ μπορείτε να δείτε την νέα ιστοσελίδα, https://bungalowwhite.com/
Για την ανακατασκευή της ιστοσελίδας σας ελάτε μαζί μας
2310-254007
Ο απόλυτος οδηγός Content Marketing για το 2022 δημιουργήθηκε για να σας προσφέρει έξυπνες, πρακτικές και αποδοτικές ιδέες για τη δημιουργία περιεχομένου, που θα σας βοηθήσουν να «απογειώσετε» την επιχείρησή σας ή να αυξήσετε τους επισκέπτες στο e-shop σας ή απλά να κερδίσετε περισσότερους followers στα social media, ακολουθώντας όλες τις νέες τάσεις που θα κυριαρχήσουν στον κλάδο του ψηφιακού marketing το 2022.
Η δημιουργία ελκυστικού περιεχομένου, που θα κεντρίσει το ενδιαφέρον των χρηστών του διαδικτύου διαδραματίζει πρωταγωνιστικό ρόλο σε κάθε digital marketing στρατηγική. Το περιεχόμενο, γνωστό και ως content, διαθέτει πολλές μορφές, ωστόσο έχει έναν και μόνο στόχο: το κοινό. Το να δημιουργήσει κανείς content που θα γίνει… viral, θα μαγνητίσει τους χρήστες του διαδικτύου και θα τους κάνει να ενδιαφερθούν για ένα brand, μία ιστοσελίδα ή ένα e-shop, σίγουρα δεν είναι εύκολη διαδικασία. Απαιτεί στρατηγική μελέτη, καλή οργάνωση, δημιουργικότητα αλλά και φαντασία, ενώ όλα αυτά πρέπει να συνδυάζονται από τη σωστή αξιοποίηση των digital tools που προσφέρουν οι νέες τεχνολογίες και το διαδίκτυο.
Το content έχει χαρακτηριστεί – και όχι άδικα – ως ο «Βασιλιάς» του διαδικτύου, μιας και αποτελεί την «καρδιά» κάθε ιστοσελίδας, τη κινητήριο ενέργεια των μέσων κοινωνικής δικτύωσης αλλά και ευρύτερα όλων των ιστοτόπων και εφαρμογών που διαθέτουμε. Τι νόημα θα είχε άλλωστε μια ιστοσελίδα… λευκή; Ή ένα μέσο κοινωνικής δικτύωσης στο οποίο δεν θα υπήρχε τίποτα «καινούργιο» ή μια εφαρμογή στο κινητό μας τηλέφωνο χωρίς φωτογραφίες, πολυμέσα, κείμενο και γραφικά στοιχεία;
1. Ανακυκλώστε περιεχόμενο
2. Κάντε ερωτήσεις!
3. Δημιουργήστε «micro-content»
4. «Τρέξτε» διαγωνισμούς
5. Ακολουθήστε τα trends
6. Κερδίστε τους με ένα newsletter
7. Προσφέρετε «δωρεάν» υλικό
8. Μην «αντιγράφετε» άλλους
9. Δείξτε πως είστε… άνθρωποι
10. Χρησιμοποιήστε τα προϊόντα σας
Το content marketing είναι μια σειρά από ενέργειες που στόχο έχουν τη δημιουργία και μετέπειτα διανομή ελκυστικού περιεχομένου, το οποίο θα διατηρήσει «αναμμένο» το ενδιαφέρον του κοινού για μία επιχείρηση, μία ιστοσελίδα ή ένα app. Ως περιεχόμενο νοείται καθετί που αναρτούμε στο διαδίκτυο, όπως φωτογραφίες, πολυμέσα, κείμενα, είτε μεμονωμένα είτε συνδυαστικά.
Στόχος του content marketing είναι το να καλλιεργηθεί μια σχέση επικοινωνίας με το κοινό, το οποίο δεν θα λάβει απλώς περιεχόμενο που θα βρει ενδιαφέρον, αλλά θα πειστεί παράλληλα να προβεί και σε ενέργειες, όπως την αγορά ενός προϊόντος ή μίας υπηρεσίας.
Βασικό χαρακτηριστικό του content marketing είναι η συνέπεια και η συνέχεια. Το κοινό πρέπει να αντιληφθεί πως αυτός που παράγει το περιεχόμενο είναι «ειδικός» στο αντικείμενο, κατέχει την κατάλληλη τεχνογνωσία αλλά και πως προσφέρει content ανά τακτά χρονικά διαστήματα.
Στη σημερινή εποχή, με την ψηφιακή επικοινωνία να καταγράφει καλπάζουσα πορεία και τις νέες τεχνολογίες να κυριαρχούν σε όλο το φάσμα της καθημερινότητας των πολιτών [εργασία, ψυχαγωγία, επικοινωνία] ο σχεδιασμός και η υλοποίηση μιας ολοκληρωμένης digital marketing στρατηγικής είναι κάτι παραπάνω από απαραίτητες για κάθε επιχείρηση.
Η κατασκευή ιστοσελίδας για ένα brand, η δημιουργία λογαριασμών στα social media, η αξιοποίηση των digital tools και των τεχνολογιών όπως η τεχνητή νοημοσύνη και η επαυξημένη πραγματικότητα, είναι μόλις μερικά από τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσει ένας επαγγελματίας για να παραμείνει βιώσιμη και ανταγωνιστική η εταιρία του σήμερα.
Τα σύγχρονα trends στο ψηφιακό μάρκετινγκ δίνουν προτεραιότητα στην ταυτόχρονη αξιοποίηση πολλών, και διαφορετικών, καναλιών marketing. Στόχος είναι ο «βομβαρδισμός» των καταναλωτών – πελατών ενός brand με πολύτιμες πληροφορίες και γνώση, αλλά και η ενεργή ψηφιακή παρουσία ενός brand, κάτι που αυξάνει τις πιθανότητες προσέλκυσης νέων πελατών.
Για την κατασκευή ιστοσελίδων Θεσσαλονίκη ελάτε μαζί μας
Εάν για παράδειγμα στο δημοφιλές μέσο κοινωνικής δικτύωσης Tik Tok υπάρχουν χρήστες που ενδιαφέρονται για τα προϊόντα της επιχείρησής σας, αλλά εσείς δεν χρησιμοποιείτε το εν λόγω social media platform, τότε είναι πολύ πιθανό να χάνετε μία σημαντική πηγή εσόδων αλλά και να αφήνετε «χώρο» στον ανταγωνισμό.
Το διαδίκτυο προσφέρει πληθώρα ψηφιακών μάρκετινγκ καναλιών, τα οποία εάν τα αξιοποιήσετε σωστά θα μπορέσετε να χτίσετε μία ισχυρή εταιρική ταυτότητα, να κάνετε το brand σας δημοφιλές και φυσικά να κερδίσετε νέους πελάτες και να αυξήσετε τα έσοδα της επιχείρησής σας.
Ας δούμε λοιπόν τα πιο σημαντικά κανάλια του marketing στα οποία πρέπει να επενδύσει ένα brand αν θέλει να παραμείνει ανταγωνιστικό και σύγχρονο!
1. Email marketing
2. SEO
3. Online διαφημίσεις
4. Social media
5. Live chat
6. Παραδοσιακό μάρκετινγκ
Δείτε όλο μας το άρθρο για τα 7 αποτελεσματικά κανάλια του marketing
Ακολουθούν ορισμένες πιθανές ενδείξεις αν το τηλέφωνό σας παρακολουθείται: Πως να καταλάβετε αν το τηλέφωνό σας παρακολουθείται Αποφόρτι...